Foto 1 : viaduct onder de Heideweg, Amersfoort (NL)
(Agfa Click I, Kodak Portra 160 NC (2½ jaar verlopen), Epson V500)
Je houdt er van of niet. Met de wetenschap dat de camera`s van tegenwoordig uitgerust zijn met soms meer dan 12 velds matrixmeting en er geavanceerde techniek aan de pas moet komen om zulke beelden met donkere en lichte partijen goed op de foto te krijgen is dit gewoon een geweldige foto. En dit met een Agfa click. Onderschat ook het inscannen niet.Wat is er nu zo bijzonder aan... toelichting aub?
Ik wil het proberen.Light schreef:Ik zie nu een aantal van zulke foto's voorbijkomen en ik begrijp ze kennelijk echt niet, als ze er bij mij op staan, druk ik erg snel op het prullenbaktekentje..... Wat is er nu zo bijzonder aan... toelichting aub?
Hoi George,George Fennes schreef:Voor een Agfa Click zal het wel een 'mooie' foto zijn.
Maar het kan mij ook niet bekoren, als deze foto bij mij op het SD kaartje stond zou ik het niet de moeite waard vinden om te bewaren, laat staan om op het forum te zetten![]()
Maar ik zal wel een ciultuurbarbaar zijndie geen verstand heeft van kunst
en mijn oog zal er wel niet voor getraind zijn
![]()
Maar voor mij mogen ze wel geplaatst worden, andere schijnen het wel te waarderen.
Als je inderdaad de eenvoudige Click neemt en het scanproses en dan zo'n resultaat, dan zal het wel een kust zijn om dit plaatje neer te zettenis er nu nog hoop voor mij?
![]()
Groetjes George