Koninginnedag in Makkum en Franeker 2008 (FR)
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ik stond in Makkum in persvak 4 (was naast die ophaalbrug, waar die tv camera op dat plateau stond) en daarna nog even naar 5 gerend (met het dansen). In Franeker stond ik in vak 2, 4 en de laatste 7 (bij het podium).Light schreef:Waar stond je precies in Makkum? Ik was er ook, alleen met een andere taak. Had je een blauwe of oranje perskaart?
Ik heb een aantal nikon-fotografen aangesproken (en 1 iets onvriendelijker), misschien zat je erbij lol
Ik had een oranje kaart. Met een blauwe kon je op het pad lopen voor de koningin uit (deze hadden alleen ANP-fotografen)
@D-80'": dat kan niet he, want alle tv-camera's stonden namelijk ook in het vak (NOS, EO, RTL), behalve die grote camera aan die slinger, maar die probeert zoveel mogelijk de pers te mijden in zijn beeld

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan heb ik wel met je gesproken, tenminste... ik heb met iemand gesproken die een D300 + 80-200 op had en stond in het persvak dat uitkeek op de bootjes en in de verte uitkeek op het salsa gebeuren. Ikzelf stond in het "blauwe gedeelde" , alleen mocht die dag even geen foto's maken (wel gedaan met een kleine camera, maar mocht niet meer toen de koningin langskwam).
Laatst gewijzigd door Light op za mei 03 2008 10:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
@Light: Dat was dan niet Martijn, die heeft de D300
Prachtige foto's Martijn. Je kunt zo door als hoffotograaf.
Wat ik me trouwens afvraag....mag je foto's van het Koninklijk Huis zonder toestemming plaatsen op een forum?

Prachtige foto's Martijn. Je kunt zo door als hoffotograaf.

Wat ik me trouwens afvraag....mag je foto's van het Koninklijk Huis zonder toestemming plaatsen op een forum?
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Jij was politieagent?? Dan hebben we elkaar gesproken ja
lachen ik wist niet dat jij hier ook zat
je had het idd over een D3, en een 200-400 VR? toch.

- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Omdat het niet echt fatsoenlijk is om een foto te plaatsen, bij deze een linkje... de twee op de foto (handig een TZ3 in mn jas, nikon mocht niet) stonden ongeveer 50 meter van je persvak vandaan 
Meer mensen aan t werk in makkum

Meer mensen aan t werk in makkum
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Arend heel af en toe, bleek achteraf toch teveel tele te geven, maar maakt niet uit kan hem in de toekomst nog vaak genoeg gebruiken