Dordt onder stoom

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Fera Albi
Clublid
Clublid

Dordt onder stoom

Bericht door Fera Albi » za mei 03 2008 10:14 pm

Is er al een Stoomtopic voor Dordt?

http://www.dordtinstoom.nl/miframe.htm

Fotografonisch zeer verantwoordt...

(mocht er al een topic open zijn; graag een linkje....)
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

satte

Bericht door satte » za mei 03 2008 11:08 pm

Volgens mij is er nog geen topic over gestart, is wel een keer besproken in dit draadje, http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... highlight=

Groeten Erik.

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » zo mei 04 2008 12:52 pm

Nou,
in dat draadje waren er belangstellenden genoeg om Dordt ook een keer onder stoom mee te maken. Het zal voor mij niet handig zijn om een Stoomdag Dordt vanuit Eindhoven te organiseren, wellicht iemand die er wat dichter op leeft die zich geroepen voelt?
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

satte

Bericht door satte » zo mei 04 2008 2:07 pm

lijkt mij heel moeilijk om een groep bij elkaar te houden i.v.m. het grote aantal bezoekers wat ze elk jaar verwachten.

Als er animo voor is wil ik best wel wat proberen te organiseren, mogelijk met andere die in de buurt van dordrecht wonen :?:

Groeten Erik.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”