Prijs D80
Goed nieuws! Heeft dit ook gevolgen voor de andere bodies?rbfoto.nl schreef:Ik geef je een tip Remco Jan, zet maar vast op marktplaats.
Als het goed is wordt de boel volgende week dinsdag geleverd. Anders donderdagmiddag maar ik kan al wel vertellen dat die grens gehaald wordt.
Verrassing genoeg? Denk dat dat het wachten wel waard is.

- Mieke53
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: D80 body
Mooie aanloop naar de ECHTE aktie komende week.

Zozo lekker als die prijs omlaag gaat, wil m'n D50 namelijk wegdoen en een andere camera kopen was aan het kijken naar de D80.
Is de D80 een stuk beter qua ruis op bijv ISO800 dan de D50?
En hoe zit het met de D90 gaat deze de D80 ruim overstijgen? Die D90 zal in het begin nog wel prijzig zijn denk ik.
Blijf het hier goed in de gaten houden, ook bij de uitverkoop bij de MM...
Groet Teun
Is de D80 een stuk beter qua ruis op bijv ISO800 dan de D50?
En hoe zit het met de D90 gaat deze de D80 ruim overstijgen? Die D90 zal in het begin nog wel prijzig zijn denk ik.
Blijf het hier goed in de gaten houden, ook bij de uitverkoop bij de MM...
Groet Teun
- Mieke53
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De D80 heeft tot 800 iso niet veel last van ruis dacht ik.
Maar daarna zeker wel.
Ik weet niet of meer ruis weg te halen is met Ninja Noice o.i.d..
Hoor het graag in een PB´tje want hoort niet in dit draadje.
D90 zal denk ik wel wat van de D300 in zich hebben.
Maar voordat die weer leuk geprijsd is.........................
Ik begrijp je moeilijkheid.
Gr.
Mieke
Maar daarna zeker wel.
Ik weet niet of meer ruis weg te halen is met Ninja Noice o.i.d..
Hoor het graag in een PB´tje want hoort niet in dit draadje.
D90 zal denk ik wel wat van de D300 in zich hebben.
Maar voordat die weer leuk geprijsd is.........................
Ik begrijp je moeilijkheid.
Gr.
Mieke
Ik kijk net even hier http://www.topdeals.nl/catalog/product_ ... ts_id=1896, helemaal uitverkocht... 
En de prijs weer van €525 omhoog naar €609? Waar 'moet' je nu zijn voor de laagste prijs? Of gewoon wachten op de volgende lading?

En de prijs weer van €525 omhoog naar €609? Waar 'moet' je nu zijn voor de laagste prijs? Of gewoon wachten op de volgende lading?
@ rbfoto
Nikon mag je wel een adviesprijs opleggen maar als dealer mag je natuurlijk kortingen geven (gaat wel tenkoste van wat winst maar ja je koopt ze natuurlijk veeeeeeeel goedkoper in , kan de btw aftrekken (of koopt ze ex btw (scheelt weer 19% - 20 % ) dus onder de prijs van je topdeals collega zal je wel moeten gaan ( overigens ik hou lekker de d70 , de d80 is niets voor mij.. )
Nikon mag je wel een adviesprijs opleggen maar als dealer mag je natuurlijk kortingen geven (gaat wel tenkoste van wat winst maar ja je koopt ze natuurlijk veeeeeeeel goedkoper in , kan de btw aftrekken (of koopt ze ex btw (scheelt weer 19% - 20 % ) dus onder de prijs van je topdeals collega zal je wel moeten gaan ( overigens ik hou lekker de d70 , de d80 is niets voor mij.. )