Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Ziet er weer fraai uit! De eerste doet me niet zo veel, de tweede vind ik een erg mooie interieurfoto, en superscherp! Alleen het overbelicht deel van de openstaande deur rechts vind ik wat storend. Ben benieuwd naar de andere foto's!
Mooi, vooral het interieur. Zal wel lastig zijn met dat gemengde en ongelijk verdeelde licht. Wel jammer dat er wat mensen door het beeld lopen. Vooral achter de plant net iets rechts van het midden.
Ik maak even als algemene mededeling: Ik was daar te gast en al heb ik erg veel moeite gedaan om zoveel mogelijk de mensen buiten beeld te houden zijn er hier en daar toch mensen te zien. Dit is haast onmogelijk, ook omdat ik met een klein groepje een rondleiding kreeg en dus niet al teveel tijd had per plek om uitgebreid pano's te maken.
@H.M.: Dat overbelichte gedeelte is niet te voorkomen aangezien de zon buiten fel scheen. En om dat gat als HDR te maken ziet er ook erg nep uit.
Ik begrijp natuurlijk het probleem wel, het is alleen jammer dat het wat afbreuk doet aan de verder perfecte foto. Die mensen storen mij trouwens niet, er moet toch wat 'leven' in zo'n lobby zijn
gjkoster schreef:Gewelige panorama van de lobby. Echt goed gedaan, straalt direct een mooie sfeer uit.
En inderdaad erg, scherp... ben erg benieuwd naar de rest..
mikemix schreef:Hey, een softbox op foto 6 rechtsboven
Niet alleen rechts hoor, ook links....
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....