Ik moet op mijn beeldscherm goed kijken. (mss ligt dat dan wel aan mijn beeldscherm, en dan heb ik niets gezegt..)Gabees schreef:Maar de kleding valt toch niet weg, althans niet op mijn beeldscherm?!Celede schreef:Ik vind het mooie foto's.
Witte kleding tegen een witte wand, vind ik zelf nooit zo'n succes (ivm weg vallen van de kleding) voor de rest ziet het er goed uit!
Fotoshoot van een moeder met haar dochter
Dat is ook wat ik eigenlijk bedoelde, het wegvallen of het naadloos overgaan van wit object naar witte achtergrond. Die grens is bij foto 2 en 3 aan de rechterkant niet goed te zien. Maar misschien is dat ook een bewuste keuze.Celede schreef:Witte kleding tegen een witte wand, vind ik zelf nooit zo'n succes (ivm weg vallen van de kleding) voor de rest ziet het er goed uit!

- Gabees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nee dat is geen bewuste keuze. Bij 2 zie ik het goed bij 3 heb je een punt, daar is het minder goed/niet te zien.Veganpix schreef:Dat is ook wat ik eigenlijk bedoelde, het wegvallen of het naadloos overgaan van wit object naar witte achtergrond. Die grens is bij foto 2 en 3 aan de rechterkant niet goed te zien. Maar misschien is dat ook een bewuste keuze.Celede schreef:Witte kleding tegen een witte wand, vind ik zelf nooit zo'n succes (ivm weg vallen van de kleding) voor de rest ziet het er goed uit!
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer: