Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Opgezetfan schreef:Afgelopen zondag had ik na heel veel bellen de gelegenheid om binnenin het nieuwste cruiseschip de Queen Victoria foto's te maken.
Update 1
1.:
2.:
3.:
4.:
5.:
6.:
7.:
8.:
Hoi Opgezetfan,
Deze pano's zijn erg apart. Ik vind erg goed. Ik heb wel de indruk dat het niet mee is gevallen om met deze ronde vormen de deelopnamen goed passend te krijgen.
Super foto's Martijn! En dat in combinatie met kunst- en daglicht. Weet uit ervaring dat dat moeilijk te doen is. Wellicht zijn deze foto's aan het schip te verkopen òf kan je mee (tegen betaling) als boord-fotograaf!!!
Ik weet hoe moeilijk het is om van een "druk" interieur goede pano's te maken. Indien je de entrance pupil ook maar iets verschoven is, krijg je stitch fouten te zien. Dit is je uitermate goed gelukt en perfect gecamoufleerd, mede gezien de tijd die je had om de pano's te "schieten". Je bent een echte pro !!
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters