Sigma 70-200

Discussies over telezoom objectieven zoals 55-200 mm, 80-200 mm, 70-300 mm of 200-400 mm
Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » vr feb 29 2008 9:35 pm

palone schreef:Ik zie nu vanwege het grote prijsverschil eigenlijk niet meer een reden om voor de Nikkor 70-200 te gaan, maar te kiezen voor de Sigma 70-200.

@ Nicole: wat vind jij nu van de Sigma 70-200 ?

gr,

Patrick
De foto,s beloven veel goeds , maar ik zou deze lens toch eerst in mijn handen willen hebben voor ik dat kan zeggen.
Dit ook vanwegen mijn andere sigma lensen die mij niet bevallen.
NAS Buikpijn

palone

Bericht door palone » za mar 01 2008 10:11 am

Ben benieuwd tzt wat je ervan vind

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » za mar 01 2008 11:05 am

Dat laat ik je weten !
NAS Buikpijn

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » za mar 01 2008 12:24 pm

Nicole schreef:Dat laat ik je weten !
Niet nodig; ik weet je antwoord al. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :mrgreen:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Corné Goud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Corné Goud » za mar 01 2008 2:04 pm

Jammer dat John Sentani niet heeft gereageerd die heeft deze lens ook :D
die had misschien een paar plaatjes kunnen laten zien........

Gr Corné Goud
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/

palone

Bericht door palone » za mar 01 2008 2:21 pm

Die wil ik dan ook nog wel even zien..........John post er een paar aub ?

alvast bedankt,

Patrick

ricsas90

Bericht door ricsas90 » di mar 25 2008 1:08 pm

Ik heb een 70 - 200 sigma F2.8 apo hsm II macro en ben zeer tevreden moet zel even wennen deze lens maar hij is lekker snel en zeker voor het bedrag wat ik ervoor betaalt heb 699 bij kameraexpress

voorbeelden staan op www.picasaweb.com/ricsas90 en dan de foto's van robos en het stadion.

Licaga

Bericht door Licaga » di mar 25 2008 1:23 pm

mooie lens Ricsas90 en zekers de prijs

peter

Wienand

Bericht door Wienand » zo mei 11 2008 10:15 pm

Zoekende naar een telezoom is mijn oog ook op deze Sigma komen te vallen. Vandaar dat ik dit draadje weer nieuw leven inblaas.

Het lijkt mij een heel mooie lens, en wat ik aan reviews heb gezien ook een die niet voor de Nikkor onder hoeft te doen. Waar ik me alleen over verbaas zijn de prijsverschillen :shock:

Nu weet ik wel dat een echte winkel personeel heeft, ruimte moet huren, etc, en een webwinkel niet. Maar als ik de HSM II variant op internet voor zo'n 750 Euro zie staan, en hem gisteren in de winkel in Eindhoven voor zo'n 1000, waar gaat het dan nog over? Ik vind dat wel een groot prijsverschil.

Ik weet dat zulke discussies al zijn gevoerd, en ik kies, na een keuze gemaakt te hebben, toch wel voor de echte winkel. Maar zo'n verschil van 25% is wel veel?!

Groeten,
Wienand

palone

Bericht door palone » zo mei 11 2008 10:33 pm

Wienand,

Bij www.cameranu.nl in Urk kun je deze ook bestellen. Volgens mij 699 euro. Tevens is dit een winkel MET personeel, maar dan moet je er wel even heen rijden. En bij Konijn is dat ook zo. Er zullen vast nog wel meer internet-aanbieders zijn voor wie dat geldt.

gr,

Patrick

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » wo mei 14 2008 9:05 pm

Wienand schreef:Zoekende naar een telezoom is mijn oog ook op deze Sigma komen te vallen. Vandaar dat ik dit draadje weer nieuw leven inblaas.

Het lijkt mij een heel mooie lens, en wat ik aan reviews heb gezien ook een die niet voor de Nikkor onder hoeft te doen. Waar ik me alleen over verbaas zijn de prijsverschillen :shock:

Nu weet ik wel dat een echte winkel personeel heeft, ruimte moet huren, etc, en een webwinkel niet. Maar als ik de HSM II variant op internet voor zo'n 750 Euro zie staan, en hem gisteren in de winkel in Eindhoven voor zo'n 1000, waar gaat het dan nog over? Ik vind dat wel een groot prijsverschil.

Ik weet dat zulke discussies al zijn gevoerd, en ik kies, na een keuze gemaakt te hebben, toch wel voor de echte winkel. Maar zo'n verschil van 25% is wel veel?!

Groeten,
Wienand
Het inhuren van personeel en ruimtes heeft er niets mee te maken. Internetwinkels hebben een veel lagere prijs omdat zij gewoon de goedkoopste willen zijn. Hoe vaak zie je niet dat een internetwinkel gesloten is door omstandigheden, faillissement. Heb het al meerdere malen zien gebeuren. Ze verdienen er gewoon te weinig op, gooi dan die prijzen omhoog zou je zeggen, maar zo makkelijk gaat het helaas niet.

Plaats reactie

Terug naar “Telezoom”