Verwijzing naar engelstalige verhandelingen is niet voor iedereen de oplossing. Ook voor mij niet

Tammo
Snap ik helemaalRogier schreef:Maar als we ze niet hadden geplaatst was niemand er wat wijzer van geworden, nu hebben de mensen die wél engels kunnen lezen er iig nog wat aan.Tammo Schut schreef:Verwijzing naar engelstalige verhandelingen is niet voor iedereen de oplossing. Ook voor mij niet![]()
Tammo
Rustig maar, ik was al voor je aan het spitten:Tammo Schut schreef:Snap ik helemaalMaar wat te doen met de niet engelstaligen?
Afserveren![]()
Tammo
Grappig, wat je moet doen vatte ik een paar berichten hoger keurig voor je samen... (en in goed Nederlands ;-)Ko schreef:Misschien niet de juiste plek om het hier te vragen ,maar ik probeer het toch.
Hoe moet ik de historgram nu precies aflezen?
Ik weet dat van links naar recht de donkere, middel en hoge tinten worden aangegeven.
Maar moet ik het nu zo zien dat je (heel theoretisch) de perfecte foto heb als alles horizontaal staat?
Ik probeer nl. nadat ik heb afgedruk te zien op de historgram of de foto ook daadwerkelijk redelijk is belicht ,alleen scheelt het wel een beetje waar je moet kijken.
is bijvoorbeeld een 'bult' in het midden ok, mogen de buitenste kanten helemaal vol of helemaal leeg staan?
Mede door deze post en vanwegen dat ik er zelf ook een beetje mee bezig ben, wilde ik er iets meer van weten.iJoost schreef:Grappig, wat je moet doen vatte ik een paar berichten hoger keurig voor je samen... (en in goed NederlandsKo schreef:Misschien niet de juiste plek om het hier te vragen ,maar ik probeer het toch.
Hoe moet ik de historgram nu precies aflezen?
Ik weet dat van links naar recht de donkere, middel en hoge tinten worden aangegeven.
Maar moet ik het nu zo zien dat je (heel theoretisch) de perfecte foto heb als alles horizontaal staat?
Ik probeer nl. nadat ik heb afgedruk te zien op de historgram of de foto ook daadwerkelijk redelijk is belicht ,alleen scheelt het wel een beetje waar je moet kijken.
is bijvoorbeeld een 'bult' in het midden ok, mogen de buitenste kanten helemaal vol of helemaal leeg staan?