HOERA!!!!!! ik heb ´m, de D80
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Heel veel plezier met je nieuwe spullen Mieke. Met jouw enthousiasme moet het zeker lukken om prachtige foto's te gaan maken!
Lekker gevoel hè zo'n nieuwe camera. Bij mij liggen nieuwe electronicaspeeltjes 's-nachts op het kastje naast mijn bed, kan ik met het menu en de knopjes spelen
Mijn nieuwe racefiets heeft 's-winters 2 maanden in de woonkamer gestaan 
Lekker gevoel hè zo'n nieuwe camera. Bij mij liggen nieuwe electronicaspeeltjes 's-nachts op het kastje naast mijn bed, kan ik met het menu en de knopjes spelen

- Marceld
- Forumlid
Het moet niet gekker worden!!noortje53 schreef:Weten jullie dat ik gewoon kriebels heb. Raar toch, heb ik anders nooit.
Maar goed, ik ga nu aan de instellingen beginnen, heb mijn handen al 2 keer gewassen, ben geneigd latex handschoentjes aan te trekken.
Moet toch niet gekker worden.hihihi
Maar oh oh wat spannend.

Wat gebeurt er dan met je als je ooit overstapt naar een D200, D300 of hoger?? :mrgreen:
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
-
- Moderator
- Contacteer:
noortje53 schreef:Weten jullie dat ik gewoon kriebels heb. Raar toch, heb ik anders nooit.
Maar goed, ik ga nu aan de instellingen beginnen, heb mijn handen al 2 keer gewassen, ben geneigd latex handschoentjes aan te trekken.
Moet toch niet gekker worden.hihihi
Maar oh oh wat spannend.

-
- Moderator
- Contacteer:
Kijk hier eens Camera Armormikemix schreef:Maar....toch gewoon als gereedschap gebruiken hoor, het is gelukkig een Nikon
gefeliciteerd!
hoi Mieke,
Gefeliciteerd met je aankoop! Kan me je enthousiasme hélemaal voorstellen, ik ben me ook al maanden aan het oriënteren op een digitale slr-camera en na een heleboel speur- en leeswerk ben ik ook tot de coclusie gekomen dat het de D80 moet worden met de 18-70 mm lens. Heb nog getwijfeld over de Canon 400D maar nadat ik beide camera's in handen heb gehad was de keuze duidelijk, de nikon D80 wordt het!
Waar heb je 'm gekocht in Utrecht? Vond de aanbieding van Topdeals al een hele goeie namelijk.... Eigenlijk hoop ik dat de D90 binnenkort uitkomt... dan zakt-ie misschien nog in prijs.... maar anderzijds weet ik niet of ik zoveel geduld heb
Héél veel plezier ermee!
Groetjes,
Carin
Gefeliciteerd met je aankoop! Kan me je enthousiasme hélemaal voorstellen, ik ben me ook al maanden aan het oriënteren op een digitale slr-camera en na een heleboel speur- en leeswerk ben ik ook tot de coclusie gekomen dat het de D80 moet worden met de 18-70 mm lens. Heb nog getwijfeld over de Canon 400D maar nadat ik beide camera's in handen heb gehad was de keuze duidelijk, de nikon D80 wordt het!
Waar heb je 'm gekocht in Utrecht? Vond de aanbieding van Topdeals al een hele goeie namelijk.... Eigenlijk hoop ik dat de D90 binnenkort uitkomt... dan zakt-ie misschien nog in prijs.... maar anderzijds weet ik niet of ik zoveel geduld heb

Héél veel plezier ermee!
Groetjes,
Carin
- Mieke53
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Re: gefeliciteerd!
Hoi Carin,cbouwmans schreef:hoi Mieke,
Waar heb je 'm gekocht in Utrecht? Vond de aanbieding van Topdeals al een hele goeie namelijk.... Eigenlijk hoop ik dat de D90 binnenkort uitkomt... dan zakt-ie misschien nog in prijs.... maar anderzijds weet ik niet of ik zoveel geduld heb![]()
Héél veel plezier ermee!
Groetjes,
Carin
Ik wilde ook wachten, maar ik wachtte al zolang dat ik dacht: hoe lang nog.
De D80´s en een andere kennis hebben me eigenlijk over de streep getrokken

D90 zal misschien wel gauw komen maar dan ga ik weer zitten wachten op het zakken van die prijs.
Eigenlijk ging ik voor de D300(en die komt er zeker!) maar had een paar zeer onverwachte fin. tegenvallers

Tja, dan maar roeien met de riemen die we hebben he?

Dus? Als je het geduld nog kan opbrengen tot einde juni te wachten, maar anders gaan voor die D80.
Ik kocht hem bij foto Steenweg. 779 E met 18-70 objectief.
Wij hebben er altijd goede service van gehad. maar ja, dat zijn persoonlijke ervaringen, ook daar zal wel eens iets mis gaan.
Heb er voor 5 jaar extra verz. bij genomen. (ALLEEN technische gebreken)
Kreeg er voor een hele leuke prijs ook twee 4Gb sandisk kaarten bij, voor ik meen, 25 Euro

Helaas vandaag geen lekker weer, maar ben al aardig bezig geweest.
Nog geen interessante platen, maar alleen maar kijken hoe de camera reageert op wat ik wil. Ook heel leerzaam

Tot binnenkort.
Groetjes en bedankt voor jullie support.
Mieke
- EelcoD7100
- Forumlid