Ogen...

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Gabees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Gabees » za mei 17 2008 9:12 pm

3 vind ik het mooist.

Bij de eerste vind ik dat het lijkt alsof z'n gezicht te groot is voor z'n hoofd, dat er aan geshopt is, het klopt op de één of andere manier niet voor mijn gevoel.
Bij de tweede heb ik dit gevoel ook nog een beetje mar wel minder dan bij de eerste.

Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Arabia » zo mei 18 2008 12:27 am

ElRonno schreef:Ik herkende Stef direct aan zijn mooie ogen. Wat is de wereld toch klein!

Foto 1 is heel dynamisch en heeft de scherpte op zijn kenmerken (haar, ogen, tandjes). Door de hoek en de onscherpte van de rest lijkt zijn nek alleen een beetje uitgerekt tot ET achtige proporties.

Foto 2 heeft dat al minder. Het onscherpe links trekt echter erg de aanschacht, het lijkt wel te bewegen. Maar wel ook een hele mooie foto.

Foto 3 vindt ik erg origineel, ondanks de sippe blik. Ik zou er nog wel voor kiezen iets lager te croppen, dus minder haar en zijn voeten erop.
@ Elronno: Als je dan ook verteld waar je in Eanske woont kom ik je keer bezoeken!!
Grappig om te zien dat de wereld soms echt klein is!!

@ Iedereen, bedankt voor jullie input!! Ik ga er meer mee doen.

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

ElRonno
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ElRonno » zo mei 18 2008 12:39 am

Arabia schreef:@ Elronno: Als je dan ook verteld waar je in Eanske woont kom ik je keer bezoeken!!
Zie PB!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”