foto printer
foto printer
Hallo Nikon mannen en vrouwen.
Ik wil jullie om advies vragen over een fotoprinter.
Graag zou ik er eentje willen kopen, maar ik twijfel tussen een model dat alleen 10x15 print of een model dat ook a4-tjes aankan!!!
Wie geeft mij een goed advies???
Ik wil jullie om advies vragen over een fotoprinter.
Graag zou ik er eentje willen kopen, maar ik twijfel tussen een model dat alleen 10x15 print of een model dat ook a4-tjes aankan!!!
Wie geeft mij een goed advies???
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ga je alweer een formaat groter!ElRonno schreef:Ik zou zeggen: een A3 printer waarmee je ook CD'tjes kan bedrukken. Gene idee wat het kost.

Een C*n*nprinter kan dat ook, en makkelijk voor de genoemde prijs!
Kijk maar eens naar de 4500 en de 5300.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik print nog steeds in zwart/wit. En nee, geen foto's. Daar is mijn trouwe LaserJet 6L niet echt geschikt voor.
Als ik een kleurenprinter zou kopen zou dat alleen zijn voor A3 en CD's. En dan ook nog eentje die bijzonder goed zou printen in zwart/wit of duotone. Fatsoenlijke kleurenprints zou ik bestellen, maar ik laat bijna nooit iets afdrukken anders dan in bulk op 10x15.
Als ik een kleurenprinter zou kopen zou dat alleen zijn voor A3 en CD's. En dan ook nog eentje die bijzonder goed zou printen in zwart/wit of duotone. Fatsoenlijke kleurenprints zou ik bestellen, maar ik laat bijna nooit iets afdrukken anders dan in bulk op 10x15.
- GuyVerschuere
- Forumlid
- Contacteer:
Ik gebruik de Epson Stylus Photo R220. Ben daar best tevreden over, maar het verbruik van inkt is enorm. Daarom gebruik ik hem enkel voor A4 prints of een eventuele 10x15 als het snel moet gaan. Anders laat ik mijn foto's afprinten bij www.foto.com of www.extrafilm.com
Die zijn beiden veel goedkoper dan zelf printen.
Die zijn beiden veel goedkoper dan zelf printen.
egregius.be - urbexforum.be
Nikon D7000 + D80
Nikkor 17-55 2.8 - Nikkor 70-200 2.8VR - Tamron 11-18
2xSB600 - 2x16GB SDHC - Velbon Sherpa 750 - Gorillapod
Nikon D7000 + D80
Nikkor 17-55 2.8 - Nikkor 70-200 2.8VR - Tamron 11-18
2xSB600 - 2x16GB SDHC - Velbon Sherpa 750 - Gorillapod
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik heb al vele printers gehad, maar nog noooit eentje versleten. Altijd inkt uitgedroogd, één kleurtje op of andere stomme problemen. Nu laat ik af en toe wat afdrukken elders. Voor al het andere een HP 1022 z/w laserprintertje, doet het altijd en de kosten zijn erg laag. Zeer tevreden.
Soms laat ik me toch bijna overhalen zo'n klein 10*15 printertje te kopen. Dat lijkt me handig omdat je bij het papier ook een verse lading inkt koopt. Eigenlijk het polaroid-idee, bij elke film verse chemie en batterij. Prachtig.
Soms laat ik me toch bijna overhalen zo'n klein 10*15 printertje te kopen. Dat lijkt me handig omdat je bij het papier ook een verse lading inkt koopt. Eigenlijk het polaroid-idee, bij elke film verse chemie en batterij. Prachtig.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- MartijnM
- Clublid
Nope...al vanaf zo'n 285 euro...lennardp schreef:die r800 is er al voor 400 euro, 6 kleuren en een glossy laag...anders naar de mediamarkt!!

http://kieskeurig.nl/product/search/que ... y=1&page=2
Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...