Nieuw objectief: Nikon 55-200mm VR
Nieuw objectief: Nikon 55-200mm VR
Hi,
ik heb vorig jaar een D40 kit gekocht en wil nu een 55-200mm lens erbij hebben. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de 55-200mm AF-S VR van Nikon zelf. Op internet zijn voor een veel scherpere prijs Amerikaanse en Britse exemplaren van de 55-200mm te koop.
Weet iemand of deze zonder probleem op een Nederlandse D40 zijn te gebruiken. De amerikaanse lens is namelijk afkomstig van Nikon USA. Iemand ook nog tips voor een goedkoop internetadresje?
Bedankt!
ik heb vorig jaar een D40 kit gekocht en wil nu een 55-200mm lens erbij hebben. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de 55-200mm AF-S VR van Nikon zelf. Op internet zijn voor een veel scherpere prijs Amerikaanse en Britse exemplaren van de 55-200mm te koop.
Weet iemand of deze zonder probleem op een Nederlandse D40 zijn te gebruiken. De amerikaanse lens is namelijk afkomstig van Nikon USA. Iemand ook nog tips voor een goedkoop internetadresje?
Bedankt!
Ik heb onlangs zelf een 55-200 VR gekocht, ik moet zeggen dat ik het een fijne lens vind. Zelf heb ik em gekocht vanwege zijn mooie prijs en ik kan toch mooie ingezoomde foto's maken. Hier wat kleine voorbeelden.
Beiden foto's zijn volledig ingezoomd

Schiphol rnw 18R. spottersplek.

Genomen 20mtr links van de middelijn.
Veel plezier ermee
Beiden foto's zijn volledig ingezoomd

Schiphol rnw 18R. spottersplek.

Genomen 20mtr links van de middelijn.
Veel plezier ermee