Aantal clicks met D50
Aantal clicks met D50
Heeft iemand enig idee hoeveel clicks een D50 zo ongeveer aan zou moeten kunnen? In het redelijke natuurlijk.
En hoe kan ik terug zien hoeveel clicks een D50 gemaakt heeft?
Mijn D50 zit ergens rond de 35.00 in 2 jaar en ik twijfel wat tussen een D80 en een D200. Of misschien kan ik nog wel 35.000 clicks maken. Dan kan ik misschien wel wachten op een jonge gebruikte D300. Maar dat denk ik niet, ik wil wat kopen. Het geld brandt me in de zak!!
En hoe kan ik terug zien hoeveel clicks een D50 gemaakt heeft?
Mijn D50 zit ergens rond de 35.00 in 2 jaar en ik twijfel wat tussen een D80 en een D200. Of misschien kan ik nog wel 35.000 clicks maken. Dan kan ik misschien wel wachten op een jonge gebruikte D300. Maar dat denk ik niet, ik wil wat kopen. Het geld brandt me in de zak!!
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik heb vandaag al 20 kilometer naar m'n wrk gefietst. Ga dus niet ook nog eens een keertje naar Mokum karren.
De avatar is bij de nick gezocht inderdaad. Ik zal ooit nog wel eens een verhaaltje maken met hoe dat zo gekomen is.
Een testfoto is onderweg naar die aardige kerel in Wageningen.
Ik heb zelf ook Opanda Exif reader maar wellicht kun je datergens tweaken en weet ik niet helf wat er allemaal mee kan. Ik dacht persoonlijk dat je er Nikon software voor nodig zou hebben.
We zullen zien.
Wel behulpzame types hier hoor. Dat dan weer wel

De avatar is bij de nick gezocht inderdaad. Ik zal ooit nog wel eens een verhaaltje maken met hoe dat zo gekomen is.
Een testfoto is onderweg naar die aardige kerel in Wageningen.
Ik heb zelf ook Opanda Exif reader maar wellicht kun je datergens tweaken en weet ik niet helf wat er allemaal mee kan. Ik dacht persoonlijk dat je er Nikon software voor nodig zou hebben.
We zullen zien.
Wel behulpzame types hier hoor. Dat dan weer wel

- GuyVerschuere
- Forumlid
- Contacteer:
@Woudschim: als je eens die link kan boventoveren lijkt mij dat wel interessant 

egregius.be - urbexforum.be
Nikon D7000 + D80
Nikkor 17-55 2.8 - Nikkor 70-200 2.8VR - Tamron 11-18
2xSB600 - 2x16GB SDHC - Velbon Sherpa 750 - Gorillapod
Nikon D7000 + D80
Nikkor 17-55 2.8 - Nikkor 70-200 2.8VR - Tamron 11-18
2xSB600 - 2x16GB SDHC - Velbon Sherpa 750 - Gorillapod
Gevonden na wat zoekwerk!
http://olegkikin.com/shutterlife/
Ik zie voor de D50 zat ertussen boven de 60.000, zelfs een 100.000. Ik zou me dus echt geen zorgen maken over de levensduur. Tegen de tijd dat hij gaat slijten wil je sowieso wellicht een nieuwe camera.
http://olegkikin.com/shutterlife/
Ik zie voor de D50 zat ertussen boven de 60.000, zelfs een 100.000. Ik zou me dus echt geen zorgen maken over de levensduur. Tegen de tijd dat hij gaat slijten wil je sowieso wellicht een nieuwe camera.
em die (
ahum) aardige kerel heeft je dezelfde dag nog antwoord gegeven namelijk 28544 volgens opanda helaas werkt dxreview nit meer met vista , anders kon ik hem daar ook nog eens doorhalen. let wel opanda telt alle shutter acties , dus ook de mislukte en de spielereien 9om maar eens een duist wordt te gebruiken)
Groet uit een warm wageningen (helaas is mijn kamer te klein voor airco)

Groet uit een warm wageningen (helaas is mijn kamer te klein voor airco)