1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
de mooiste vind ik achteruit langzaam laten gaan:p maar mooie plateneteuben schreef:De mooiste manier van te water laten! En zowat bij ons in de achtertuin.![]()
Hoi Eteuben,eteuben schreef:De mooiste manier van te water laten! En zowat bij ons in de achtertuin.![]()
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Ondanks dat ik het natuurlijk veel vaker gezien heb, is het elke keer weer indrukwekkend. Mijn hart ging ook 2x zo snel toen ze de laatste blokken onder het schip vandaan sloegen. Echt een mooi geluid is dat. Dan roept er 1 keihard "LOS" en glijdt het schip het water in, een grote vloedgolf tot gevolg. Gelukkig stond ik iets hoger op een trappenhuis!Frederix schreef:Hoe fraai de te waterlating ook in beeld is gebracht, het gevoel dat ik toen had roepen deze foto's helaas niet op.
Goed gezien Mike :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Mike-Nikon schreef:Hihihih.....die vent links in beeld denkt hem tegen te houden met zijn touwtje ???
Leuke serie..
Mooie serie. Wordt ergens bekendgemaakt wanneer er weer een tewaterlating is? Lijkt me ook wel spectaculair om eens mee te maken.eteuben schreef:De mooiste manier van te water laten! En zowat bij ons in de achtertuin.![]()