Groetjes George

Hetzelfde als een normale F5 in goede staat. Iets meer dan 400 euro.Opgezetfan schreef:Even dit topic omhoog halen. Wat is zo'n F5 50th anniversary in nieuwstaat waard?
Ok, bedankt voor je tips ik had idd wat te hoog geboden. Hij stuurde me een mail met een vraagprijs van 1500,- (ik meen op internet ergens gelezen te hebben dat deze toendertijd voor ca. $ 3000,- weggegaan zijn.)yoyo schreef:Hetzelfde als een normale F5 in goede staat. Iets meer dan 400 euro.Opgezetfan schreef:Even dit topic omhoog halen. Wat is zo'n F5 50th anniversary in nieuwstaat waard?
Repareren van een beschadigde body wordt lastig. En je kunt er geen standaard prisma op zetten. Daar staat tegenover dat je iets bijzonders hebt. En lelijker dan een normale...
Hij ziet er in ieder geval wel netjes uit. Ondanks het feit dat hij 10 jaar stof heeft liggen happen.
Wat jij biedt zou ik persoonlijk nooit bieden.
Klopt. Hij was toen 30% duurder.Opgezetfan schreef:Ok, bedankt voor je tips ik had idd wat te hoog geboden. Hij stuurde me een mail met een vraagprijs van 1500,- (ik meen op internet ergens gelezen te hebben dat deze toendertijd voor ca. $ 3000,- weggegaan zijn.)yoyo schreef:Hetzelfde als een normale F5 in goede staat. Iets meer dan 400 euro.Opgezetfan schreef:Even dit topic omhoog halen. Wat is zo'n F5 50th anniversary in nieuwstaat waard?
Repareren van een beschadigde body wordt lastig. En je kunt er geen standaard prisma op zetten. Daar staat tegenover dat je iets bijzonders hebt. En lelijker dan een normale...
Hij ziet er in ieder geval wel netjes uit. Ondanks het feit dat hij 10 jaar stof heeft liggen happen.
Wat jij biedt zou ik persoonlijk nooit bieden.