Mike-Nikon schreef:Hoi Nachtbrakers...
Had best mee willen gaan maar ja.....soms heb je andere verplichtingen
Mooie foto's allemaal.
En inderdaad Gino.....heb de foto's bij jouw gezien en dan zijn ze een poepie beter als hier op het forum.
Zie vooral verschil bij de tapas.....op je eigen pc zijn die veel duidelijker en mooier van kleur.
Ook dan zie je de kracht van de D3..........maar hier is dat wat minder.
Gr Mike
Inderdaad Mike,
Hier thuis komen de foto's op groot formaat hier op de 24" iMac veel beter uit.
Daar hebben we het vanmiddag nog over gehad hier.
Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar het zal wel iets met het verkleinen naar postzegelformaat te maken hebben, ik doe dan altijd nog wel naverscherpen maar blijkbaar doe ik dat niet goed.
Belangrijkste is natuurlijk dat de originelen wel goed zijn en ik er tevreden over ben.
Neemt niet weg dat, mits beheersing van goeie flitstechniek zoals ALE die beheerst er zeer zeker betere Tapas foto's geweest waren.
Of iemand die kundiger is dan ik zal ook met de D3 en zonder flits wel betere foto's kunnen maken als ik in die restaurantsituatie maar voorlopig zullen we het moeten doen met de Tapas foto's die er nu zijn.
Dit alles neemt niet weg dat ik elke keer weer enorm geniet van dat machien en wat eruit komt en als er dan af en toe eens een iets minder perfecte foto tussenzit maar wel de sfeer van het moment weergeeft dan ben ik een gelukkig manneke hoor.
Groetjes en fijn weekend