1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Edit: Als alles goed gegaan is, even een vlekje weggewerkt!
Erg mooi !!!!Antoinette schreef:Ik vond het een erg geslaagd uitje mensen, gaan we vast wel vaker doenMijn foto's (en tevens testfoto's van de Tokina 11-16)
schemering
collega aan het werk (sorry, slecht in namen)
hij blijft mooi die brug![]()
"bootje"
Fleur, foto 5, erg mooie kleuren dat rose.jafje schreef:Ik kan toch niet de eerste zijn die post?![]()
Naja, hoe dan ook... Hieronder een paar foto's die mijn selectie overleefd hebben.
Ik wilde graag snel posten, aangezien het dan nog een beetje origineel lijkt en er nog geen vergelijkingsmateriaal is
1.
2.
3.
4.
5.
Wouter, Menno en Martijn nog heel erg bedankt voor dit op touw zetten, was heel erg gezellig!
Groetjes, Fleur
Hoi Mieke,noortje53 schreef:Fleur, foto 5, erg mooie kleuren dat rose.jafje schreef:Ik kan toch niet de eerste zijn die post?![]()
Naja, hoe dan ook... Hieronder een paar foto's die mijn selectie overleefd hebben.
Ik wilde graag snel posten, aangezien het dan nog een beetje origineel lijkt en er nog geen vergelijkingsmateriaal is
Wouter, Menno en Martijn nog heel erg bedankt voor dit op touw zetten, was heel erg gezellig!
Groetjes, Fleur
Rest ook mooi maar 5 dus winnaar voor mij.
Gr.
Mieke
Fleur,jafje schreef:Hoi Mieke,noortje53 schreef:Fleur, foto 5, erg mooie kleuren dat rose.jafje schreef:Ik kan toch niet de eerste zijn die post?![]()
Groetjes, Fleur
Rest ook mooi maar 5 dus winnaar voor mij.
Gr.
Mieke
Ik denk dat je 1 van Niels bedoelt, want in mijn foto 5 zit geen roze...
Groetjes, Fleur