vechten als kat en hond?
Ik heb de foto bewerkt met PS3.
- Hand weggehaald met de reparatie tool
- Glimmer op de leuning met de stempel functie weggewerkt
- Met curven, het zwart, wit en grijspunt bepaald en iets lichter gemaakt
- Foto recht gezet en daarbij de leuning van de bank als referentie genomen
- Bijgesneden
- Kleine stukje van de lambrisering zwart gemaakt
- Iets verscherpt
Hope this helps,
ALE
- Hand weggehaald met de reparatie tool
- Glimmer op de leuning met de stempel functie weggewerkt
- Met curven, het zwart, wit en grijspunt bepaald en iets lichter gemaakt
- Foto recht gezet en daarbij de leuning van de bank als referentie genomen
- Bijgesneden
- Kleine stukje van de lambrisering zwart gemaakt
- Iets verscherpt
Hope this helps,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Zeker schattig zo'n nestje, ik heb er 2 jaar 1 gehad, en ik gok dat je bank er over een paar weken niet meer zo netjes uit zal zien haha... maar de foto vind ik niet zo, ik moest eerst 3 keer kijken voor ik door had dat er een nestje bij de poes lag. Hij is platgeflitst, de hand zit in de weg, je hebt 'm van bovenaf en de zijkant genomen.
Ik zou beter letten op de compositie van de foto, want het onderwerp is hartstikke leuk... bijvoorbeeld door op de hoogte van de beestjes te gaan zitten, meer onderwerp dan omgeving in je foto te nemen enz. Ik vind het zelf ook niet altijd makkelijk maar als je je er bewust van bent ga je er automatisch meer rekening mee houden en heb je foto's die op zichzelf gewoon mooi zijn.
Ik zou beter letten op de compositie van de foto, want het onderwerp is hartstikke leuk... bijvoorbeeld door op de hoogte van de beestjes te gaan zitten, meer onderwerp dan omgeving in je foto te nemen enz. Ik vind het zelf ook niet altijd makkelijk maar als je je er bewust van bent ga je er automatisch meer rekening mee houden en heb je foto's die op zichzelf gewoon mooi zijn.
De hand kan netter worden weggewerkt. Ik heb een stukje bank geselecteerd en er overheen geplakt. Met curven het ingeplakte stukje ietsje donkerder gemaakt. De rest van de hand met kloonstempel weggewerkt. Verder het beeld wat opgehelderd met "auto-levels" en "hoge lichten / schaduw".ALE schreef:Hoi Hans,
Ik vond jouw foto schattig en heb hem iets bewerkt. Indien je dit niet wil, zeggen en ik haal hem onmiddellijk weg.
Cheers,
ALE

Als jullie het niets vinden haal ik hem weer weg.
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
wel meer dan een, we fokken ze al een jaar of 16..danny47 schreef:ja zeker, maar niet toevallig, hahaha, hebben we zeer bewust voor gekozen, pup van inmiddels 17 weken.
heb je er ook 1 toevallig?
kijk eens op schapendoes.fr
sorry, beetje off-topic geloof ik..

*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.