Dat was ook wel heel lang geleden hoor dat het voor mij zo laat was.wouterboon schreef:14.45, toe maar! Dan snap ik dat je meteen in slaap vielnoortje53 schreef:Wouter, was helemaal top die avond. Ale en ik en nog een aankomend forumlid zijn nog wat gaan drinekn en waren 14.45 u thuis. Heerlijk nagepraat, en toen vielen de ogen, bij het zien van mijn bed, pardoes dichtwouterboon schreef:Mieke,
Ik zou gewoon eens kijken welke foto's je mooi vindt in dit topic en de mensen via pb benaderen, kijken of ze je bij willen staan...
En wat betreft de mislukte foto's: bij mij waren er ook een heleboel bewogen (door de wind die mijn statief te pakken had). Afstandsbediening is niet persé nodig; je kunt ook je zelfontspanner inschakelen (op 2, 5 of 10 sec vertraging zetten), heb je in ieder geval geen afdruktrilling meer...
Volgend jaar dus weer een poging?
Gr.,
Wouter![]()
En inderdaad: volgend jaar er weer bij.
Gr.
Miek
Martijn,Opgezetfan schreef:Nou nou zit zondag mijn verjaardag te vieren, kijk ik vanochtend ff of er al wat op staat, staan er al 8 pagina's vol met prachtige foto's
Nice work allemaal (de hdr's vind ik wat minder, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn).
Die van mij zullen vandaag (einde van de middag) of morgen komen
Wat je zegt AntoinetteAntoinette schreef:Weet je wat ik nou zo leuk vind aan al die foto's: ik zie dingen die mij tijdens de wandeling echt totáál ontgaan zijn
Opgezetfan schreef:Ok hier is mijn aandeel:
Uiteraard klikken voor groter. Exif staat in het kader links.
1.:
2.:
3.:
4.:
5.:
En de bonus (let op de grote foto van deze is ca. 6000 pixels breed en 3,0 mb). Klik hier voor de interactieve Quicktime (3,2 mb)
6.:
Heel mooi Martijn!Opgezetfan schreef:Ok hier is mijn aandeel:
Uiteraard klikken voor groter. Exif staat in het kader links.
1.:
2.:
3.:
4.:
5.:
En de bonus (let op de grote foto van deze is ca. 6000 pixels breed en 3,0 mb). Klik hier voor de interactieve Quicktime (3,2 mb)
6.: