Prijs D80
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
helaas pindakaas
Hoi Ivette, ik heb er ook één opgehaald en er werd me door de eigenaar van die fotozaak verteld dat de nieuwe zending 50 euro duurder zijn, dus 569 euro.
Maar dat is nog een scherpe prijs.
Veel succes met je camera.
Groetjes George
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: helaas pindakaas
George Fennes schreef:Hoi Ivette, ik heb er ook één opgehaald en er werd me door de eigenaar van die fotozaak verteld dat de nieuwe zending 50 euro duurder zijn, dus 569 euro.
Groetjes George

Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
-
- Clublid
nee we zijn niet gek hoor
Nee hoor Eelco wees maar gerust.
Ik heb hem voor mijn broer gehaald.
Hij had een D70 en wilde een D300 in de USA kopen.
Alleen de prijs van rond de 600 euro in de USA staan alleen bij oplichtersbedrijven.
Dus geld betalen en nooit een camera.
Het heeft heel wat moeite gekoste om hem dat aan het verstand te peuteren.
Ook het feit dat de D300 voor hem op dit moment te hoog gegrepen is.
Zijn fotografische kennis is nog niet echt op niveau.
Dus dan zal hij met de D300 nog slechtere plaatjes maken dan met de D70
Maar uiteindelijk heb ik hem over de streep kunnen trekken voor de D80.
Nu maar hopen dat hij eerst de gebruiksaanwijzing leest en zich eerst wat gaat verdiepen in diafragma/sluitertijd/ISO waardes enz.
Dan is er nog hoop, anders krijg ik te horen: wat heb je me nu weer aangesmeerd
Maar hij heeft nu al de AF 80-200mm F2.8 en er komt een Tamron George bij 17-50mm F2.8
Dus het gaat allemaal goed komen
Dan heeft hij nu een leuk beginnerssetje waar hij nog wel even mee bezig is voordat hij het allemaal doorheeft
Groetjes George
Ik heb hem voor mijn broer gehaald.
Hij had een D70 en wilde een D300 in de USA kopen.
Alleen de prijs van rond de 600 euro in de USA staan alleen bij oplichtersbedrijven.
Het heeft heel wat moeite gekoste om hem dat aan het verstand te peuteren.
Ook het feit dat de D300 voor hem op dit moment te hoog gegrepen is.
Zijn fotografische kennis is nog niet echt op niveau.
Dus dan zal hij met de D300 nog slechtere plaatjes maken dan met de D70

Maar uiteindelijk heb ik hem over de streep kunnen trekken voor de D80.
Nu maar hopen dat hij eerst de gebruiksaanwijzing leest en zich eerst wat gaat verdiepen in diafragma/sluitertijd/ISO waardes enz.
Dan is er nog hoop, anders krijg ik te horen: wat heb je me nu weer aangesmeerd

Maar hij heeft nu al de AF 80-200mm F2.8 en er komt een Tamron George bij 17-50mm F2.8

Dus het gaat allemaal goed komen

Dan heeft hij nu een leuk beginnerssetje waar hij nog wel even mee bezig is voordat hij het allemaal doorheeft

Groetjes George

- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Re: nee we zijn niet gek hoor
Heel gek wellicht, maar dat laatste lijkt me niet meer dan logisch! :mrgreen:George Fennes schreef:Maar hij heeft nu al de AF 80-200mm F2.8 en er komt een Tamron George bij 17-50mm F2.8![]()
- Mieke53
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Ivette,Ivette schreef:Owwwwwwww, maar dan hoef ik dus niet meer te wachten op de aanbiedings prijs van 519.. daar was het mij om te doen.
Anders betel ik hem gwoon via een internetzaak, kan ik zelfs nog iets goedkoper dan 569,- hihiihih!!
Ik heb hem gekocht voor 779 inclusief 18-70 lens

Dus voordat die prijs omhoog gaat snel kopen bij Steenweg Utrecht.
Want die concurreren weer met Topdeals in Zeist.
Sterkte. Ik ben er blij mee

Mieke
-
- Clublid
D80 met T....n
Ivette,
Misschien hebben ze daar ook wel de aanbieding van de D80 i.c.m. de fameuze Tamron 17-50mm F2.8
Dan hoef je later de Nikkor objectief niet meer om te ruilen voor een echte Tamron
Groetjes George
Misschien hebben ze daar ook wel de aanbieding van de D80 i.c.m. de fameuze Tamron 17-50mm F2.8

Dan hoef je later de Nikkor objectief niet meer om te ruilen voor een echte Tamron

Groetjes George

Dat valt wel mee hoor .. bij Amazon.com kun je sowieso je camera kopen.George Fennes schreef:
Groetjes George
Bij BestpriceCameras ook ... het duurt even EN lees de voorwaarden goed want bij echte AANBIEDINGEN willen ze wel eens een camera zonder accu willen verkopen ... dan bellen ze je op en zeggen ze dat die prijs van $ 399 voor een D80 body alleen voor de body was zonder oplader en accu!!!
Je wilt die toch hebben en als je die erbij besteld kom je op het Amazon prijsniveau te zitten.
TIP mocht je op vakantie gaan in de USA ga dan naar PORTLAND Oregon .. in OREGON betaal je namelijk geen BTW. Dat is een BTW loze staat!!!

Echt iets voor ons Hollanders ...
MIN Puntje ... Als je terug komt in NL zul je invoerrechten moeten betalen.
Dan kun je dus het beste je camera gewoon bestellen bij Cameranu.nl (urk) of zo ...

En dan heb je ook garantie ... als je een camera in de USA koopt heb je alleen USA garantie en ik vrees dat onze importeur (inka badhoevedorp?) wel eens erg moeilijk kan gaan doen ... mocht er een garantiegeval ontstaan )-
Toch nog even reageren, BestPriceCameras is volgens de commentaren op ResellerRatings een van de grootste oplichtersbendes in de US.AngeliqueBS schreef: Dat valt wel mee hoor .. bij Amazon.com kun je sowieso je camera kopen.
Bij BestpriceCameras ook ... het duurt even EN lees de voorwaarden goed want bij echte AANBIEDINGEN willen ze wel eens een camera zonder accu willen verkopen ... dan bellen ze je op en zeggen ze dat die prijs van $ 399 voor een D80 body alleen voor de body was zonder oplader en accu!!!
Je wilt die toch hebben en als je die erbij besteld kom je op het Amazon prijsniveau te zitten.
Ik heb ook wel even naar BPC gekeken want 800 USD voor een D300 body vond ik wel spannend maar een beetje verdacht - en terecht.