Moet jij je onderschrift niet eens aanpassen!???wouterboon schreef:@ allen: Wauw, ik zie toch wel heel erg mooie platen voorbij komen!
Ik zal er straks wat bijplaatsen, eerst mijn NAS van vandaag even bekijken (mafrottootje 055XPROB + 486RC2)...

Moet jij je onderschrift niet eens aanpassen!???wouterboon schreef:@ allen: Wauw, ik zie toch wel heel erg mooie platen voorbij komen!
Ik zal er straks wat bijplaatsen, eerst mijn NAS van vandaag even bekijken (mafrottootje 055XPROB + 486RC2)...
wouterboon schreef:Hoi Maud,
Die laatste van de Erasmus, mooie lijn zit daarin met die railing. (staat ie wel helemaal recht?) Superfoto!
Gr.,
Wouter
Bij deze nummer 9 rechtgezet!Marcel079 schreef: @maud Absuluut #9. Schitterend lijnenspel. Goed gezien en vastgelegd. (als je hem een tikkie rechtsom draait klopt het beter volgens mij)
groetjes, Marcel
Hallo Maud,Maud schreef:Badmuts,
zie dat je bij de laatste 2 (9 en 10) ISO 400 hebt gebruikt. Speciale reden daarvoor gehad?
Gr.
Maud
Statief kan nooit zo gammel geweest zijn als de mijne Badmuts.Badmuts schreef:Hallo "Rotterdammertjes",
Hier mijn poging tot .....
1
Ook handig met potlood![]()
2
3
4
5
6
7
De tram kwam de bocht om gescheurd ....
8
9
10
Geen fotostatief, maar een gammel videostatief![]()
Een leuke avond gehad, bedankt voor de gezelligheid en de tips !
Vr.gr. Badmuts
Hallo Mieke,noortje53 schreef: Statief kan nooit zo gammel geweest zijn als de mijne Badmuts.
Jouw foto´s zijn nog gelukt..................en nog mooi ook.
Gr. Mieke
Ik heb nog wel wat gerommeld aan de kleuren, dus dat is wel gelukt.Badmuts schreef:Hallo Mieke,noortje53 schreef: Statief kan nooit zo gammel geweest zijn als de mijne Badmuts.
Jouw foto´s zijn nog gelukt..................en nog mooi ook.
Gr. Mieke
Waarschijnlijk was jouw statief in verdere staat van ontbinding als die van mij![]()
Heb je nog wel de instellingen van je kleuren kunnen beoordelen of deze nu beter was ?
Vr.gr. Badmuts