Anders zou ik wel eens in de verleiding kunnen komen als Canon eerder met een knappe opvolger van de 5D komt

Skippy schreef: Anders zou ik wel eens in de verleiding kunnen komen als Canon eerder met een knappe opvolger van de 5D komt
Of een Leica M9 met full frameSkippy schreef:Tsja, het formaat en het gewicht van de D3. Voor mij te groot en te zwaar. Ik hoop dat Nikon nog dit jaar met een kleinere en lichtere full frame dslr komt.
Anders zou ik wel eens in de verleiding kunnen komen als Canon eerder met een knappe opvolger van de 5D komt
Hoe zit dat probleem Gerrit ? Ik heb deze combi en heb geen problemen ondervonden.....GdP schreef:Het is een fout in de firmware van de D3, dus algemeen.PatrickP schreef:Is dat een echt algemeen probleem Gerrit, of is de jouwe een speciaal geval?GdP schreef:Een heel groot nadeel van de Nikon D3 vind ik dat hij niet werkt met het AF-S 80-200mm f/2.8 D objectief. Een ongelofelijke misser van Nikon!
Vledder schreef:Hoe zit dat probleem Gerrit ? Ik heb deze combi en heb geen problemen ondervonden.....GdP schreef:Het is een fout in de firmware van de D3, dus algemeen.PatrickP schreef: Is dat een echt algemeen probleem Gerrit, of is de jouwe een speciaal geval?
Eigenlijk vindt ik mijn handen nog best normaal qua omvang hoor.Arabia schreef:@ Elronno,
Dan wil ik die "kolenskupp'n" wel eens in het echt zien.
Nikon staat erom bekend dat ze ergonomisch zeer goed gebouwd zijn.
Mijn bek sloeg "ut de hengsels" om het zo maar uit te drukken.
Zie je nu helemaal af van een D3?
Groet'n
Lawrence