Een weekje Tunesië deel 2

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Een weekje Tunesië deel 2

Bericht door remoss » zo jun 01 2008 11:38 am

Na een weekje zonnen moet je ook weer terug. En dan midden in de nacht, we vlogen om half een :roll:

Maar zo'n vliegveld 's nachts is toch wel apart en vooral stil, heel stil. De meeste mensen kunnen zich Schiphol wel voor de geest halen, altijd druk om welk tijdstip dan ook.
Een poging om dat vast te leggen en dan vooral de lege sfeer. Ik hoop die te hebben vastgelegd in sommige foto's:

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

Daarnaast nog wat kiekjes die ik wel leuk vind:

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding
Laatst gewijzigd door remoss op zo jun 01 2008 2:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » zo jun 01 2008 12:02 pm

De sfeer komt over, René!

Wat een verlaten en desolaat geheel......
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Badmuts

Bericht door Badmuts » zo jun 01 2008 12:31 pm

Wat een mooie sfeerfoto's !
Goed gezien en vastgelegd.

Vr.gr. Badmuts :P

MARS
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MARS » zo jun 01 2008 12:33 pm

Mooie reportage René !

Marcel
http://www.marcelpostfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » zo jun 01 2008 12:42 pm

Zo te zien heb je op dat tijdstip het hele vliegveld voor jou alleen :D
Mooie reportage.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » zo jun 01 2008 1:06 pm

Ik vind de serie heel goed geslaagd. De sfeer die je wilde overbrengen is perfect tot uiting gekomen. Ik had ook niet anders van jou verwacht.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

benikon

Bericht door benikon » zo jun 01 2008 1:07 pm

foto 10 is het voor mij:
duidelijk te zien dat het hier om het vliegveld gaat en het stille bijna sirene stilte die dit plaatje uitstraalt.
Het is een kans die niet zovaak voorkomt met al die drukke luchthavens.
mooi gebruikt gemaakt van deze gelenheid, toppie :)
gr ben

Fisherking

Bericht door Fisherking » zo jun 01 2008 1:22 pm

:roll: ehh.. ik mis iets. Het zegt mij niks deze serie. Netjes gemaakt, niet anders verwacht van Remoss (ben een groot fan van wat hij hier laat zien), maar alle genoemde superlatieven gaan aan mij voorbij. Het wordt voor mij niet meer dan twee karretjes bij een wc ingang enzo. Sorry..
Ik WEL ben erg benieuwd naar Tunesië!

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Maud » zo jun 01 2008 1:26 pm

Kom er net vandaan en het was weer topdrukte!!!!
Erg leuk vastgelegd..
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » zo jun 01 2008 2:16 pm

Dank luitjes :)
Fisherking schreef::roll: ehh.. ik mis iets. Het zegt mij niks deze serie. Netjes gemaakt, niet anders verwacht van Remoss (ben een groot fan van wat hij hier laat zien), maar alle genoemde superlatieven gaan aan mij voorbij. Het wordt voor mij niet meer dan twee karretjes bij een wc ingang enzo. Sorry..
Ik WEL ben erg benieuwd naar Tunesië!
Ik kan me wel vinden in je kritiek. Er staan ook teveel kiekjes tussen. Ik heb de volgorde wat verandert en wat ik met de "lege sfeer" wilde laten zien als eerste gezet. De andere kiekjes erachter. Wellicht doet het dat wat beter.

Andere Tunesie foto's staan hier: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... hp?t=10054

Maar het was geen fotovakantie en het zijn allemaal foto's die ik tussen de hoos met zwembadkiekjes e.d. vandaan heb gehaald :wink:

Frederix

Re: Een weekje Tunesië deel 2

Bericht door Frederix » zo jun 01 2008 2:52 pm

remoss schreef:Na een weekje zonnen moet je ook weer terug. En dan midden in de nacht, we vlogen om half een :roll:

Maar zo'n vliegveld 's nachts is toch wel apart en vooral stil, heel stil. De meeste mensen kunnen zich Schiphol wel voor de geest halen, altijd druk om welk tijdstip dan ook.
Een poging om dat vast te leggen en dan vooral de lege sfeer. Ik hoop die te hebben vastgelegd in sommige foto's:

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

Daarnaast nog wat kiekjes die ik wel leuk vind:

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding
Hoi Remoss,

Mooie strakke platen, zonder meer. Maar ik mis het Tunesië-gedeelte, ondanks dat deze foto's waarschijnlijk in Tunesië gemaakt zijn.

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » zo jun 01 2008 2:59 pm

Frederix schreef:Maar ik mis het Tunesië-gedeelte, ondanks dat deze foto's waarschijnlijk in Tunesië gemaakt zijn.
Thx Frederix, meer Tunesie in deze post: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... hp?t=10054. Link stond ook in het bericht boven je :)

Fisherking

Bericht door Fisherking » zo jun 01 2008 3:04 pm

Dank Remoss voor de Tunesië 1 foto's, die zijn ouderwets mooi! Zeker 8 en 11. Hulde. Ben naar aanleiding van je foto's op zoek gegaan naar mijn eigen vliegveld foto's. Dat dan weer wel! Misschien leuk voor een draadje over stoeltjes... :shock:

Frederix

Bericht door Frederix » zo jun 01 2008 3:08 pm

remoss schreef:
Frederix schreef:Maar ik mis het Tunesië-gedeelte, ondanks dat deze foto's waarschijnlijk in Tunesië gemaakt zijn.
Thx Frederix, meer Tunesie in deze post: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... hp?t=10054. Link stond ook in het bericht boven je :)
Hoi Remoss,

Ik heb jouw andere serie bekeken, zie mijn commentaar aldaar. Ik had het niet eerder gezien. :oops:

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » zo jun 01 2008 3:10 pm

Fisherking schreef:Misschien leuk voor een draadje over stoeltjes... :shock:
:mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”