Mijn foto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Photophile

Mijn foto's

Bericht door Photophile » zo jun 01 2008 12:20 pm

[font=Comic Sans MS] [/font]

Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest :oops: , maar ik heb inmiddels ook een plekje waar mijn foto's te zien zijn. De link daarnaartoe is www.ngfotocommunity.net.

Gisteravond was het hier behoorlijk aan het onweren en het is mij eindelijk gelukt om daar een aantal foto's van te maken, hierbij één voorbeeld Afbeelding.

Oh ja, even een vraagje: zijn sommige foto's mooier met een border, of is dat puur persoonlijk?

Groet,
Marijke

Photophile

Bericht door Photophile » zo jun 01 2008 12:21 pm

Goed, het plaatsen van de link en de foto is mislukt, dat ga ik even opnieuw proberen, mijn excuses.

Photophile

Bericht door Photophile » zo jun 01 2008 12:27 pm

Als ik het goed begrijp, kan je alleen foto's plaatsen via Picasa. Mijn foto's zijn te zien op www.ngfotocommunity.net en dan via zoeken rechtsbovenin naar "mkluft70" en op de "kat" (mijn avatar) klikken. :mrgreen:

Gr Marijke

Veganpix

Bericht door Veganpix » zo jun 01 2008 12:34 pm

Photophile schreef:Als ik het goed begrijp, kan je alleen foto's plaatsen via Picasa. Mijn foto's zijn te zien op www.ngfotocommunity.net en dan via zoeken rechtsbovenin naar "mkluft70" en op de "kat" (mijn avatar) klikken. :mrgreen:

Gr Marijke
Je plaatste een webpagina tussen [img]en[/img] en je hoeft/moet alleen maar het fotobestand zelf ertussen te zetten. Succes!

Photophile

Bericht door Photophile » zo jun 01 2008 12:46 pm

Ok, bedankt, nog een keer proberen.

[img]F:\D300\Onweer\DSC_0438.JPGCrop.jpg[/img]

Ik hoop dat het nu gelukt is......... :roll:

emiel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door emiel » zo jun 01 2008 1:21 pm

Photophile schreef:Ik hoop dat het nu gelukt is......... :roll:
nope, je hebt nu een link geplaatst naar je harde schijf. Je moet even op die website kijken of je ergens een link van de foto kunt kopieren en dan hier plakken tussen de img tags.

ajuus
emiel

Joey

Bericht door Joey » zo jun 01 2008 2:13 pm

Hee Photophile.

Mooi gevangen die bliksem, jammer dat ie wat onscherp is. Ik reed door het noodweer, ik was er iets minder van gecharmeerd..

Borders zijn puur persoonlijk. Ik vind ze zelden mooi, maar ik ben een minderheid geloof ik. De foto's die ik laat afdrukken en ophang hebben vaak ook geen lijstje. Als het subtiel is wil ik nog wel eens gecharmeerd zijn, bijvoorbeeld een dun lijntje.
Er zijn programmatjes in de omloop om ze aan te maken, kwestie van spelen en kijken wat je mooi vindt. Ik ken ze niet, even zoeken op dit forum levert vast een paar draadjes hierover op.

J

Photophile

Bericht door Photophile » zo jun 01 2008 2:18 pm

Dat moet ik even uitzoeken, want ik heb dat nog niet kunnen vinden, helaas. Ik ben bang dat ik daar niet meer bijkan.

Gr Marijke

Photophile

Bericht door Photophile » zo jun 01 2008 2:20 pm

Dank je Joey, ik ben op een gegeven moment ook maar naar binnen gegaan. Die onscherpte, ja dat zag ik ook, misschien volgende keer beter.

Gr Marijke

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » zo jun 01 2008 5:16 pm

Mooie foto,s hoor !! Jammer idd van de onscherpte...Hopenlijk gaat het vanavond nog een keertje onweren.:)
NAS Buikpijn

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”