Na het voorstellen (een paar weken geleden) hier dan wat foto's van mij
Bijna allemaal genomen met de D40 met 18-135 lens. Inmiddels maak ik "voorzichtig" wat plaatjes met de (voor mij) nieuwe D80 en sinds vorige week de Sigma 50-150 is gearriveerd sta ik te popelen om weer foto's te maken van de volleybal(l)(st)ers van Piet Zoomers/D maar.... nu is het seizoen afgelopen.
Ben erg benieuwd naar het verschil tussen die lenzen in het gebruik in slechtverlichtte sporthallen. Moet dus nog "even" wachten maar... ondertussen is er natuurlijk genoeg "anders" te fotograferen.
Zomervakantie naar Noorwegen dus... komen vast ook mooie plaatjes van!
Foto's Fred F
Sorry Maud,
het ging me er meer om om een indruk te geven wat ik tot nu toe gefotografeerd heb.
De interesse/belangstelling ligt (nu) duidelijk bij volleybalfoto's maar de 18-135 (3,5-5,6) lens is daar niet ideaal voor.
Nu de mogelijkheden van de uitrusting wat "opgekrikt" zijn hoop ik het komende seizoen meer van
dit soort platen te kunnen laten zien.
Overigens is "alle" commentaar welkom hoor en zal ik het allemaal als positief opbouwend beschouwen maar... in het verleden behaalde resultaten....
het ging me er meer om om een indruk te geven wat ik tot nu toe gefotografeerd heb.
De interesse/belangstelling ligt (nu) duidelijk bij volleybalfoto's maar de 18-135 (3,5-5,6) lens is daar niet ideaal voor.
Nu de mogelijkheden van de uitrusting wat "opgekrikt" zijn hoop ik het komende seizoen meer van

Overigens is "alle" commentaar welkom hoor en zal ik het allemaal als positief opbouwend beschouwen maar... in het verleden behaalde resultaten....