Opendag landmacht
Mooie foto's hoor. Die Chinook is echt geweldig.
Het was zeer druk in de omgeving van Oirschot. Ik woon zelf 6 km van Oirschot en bij ons zijn er speciale parkererplaatsen aangelegd op grote weilanden waar je je auto kwijt kan. Je wordt dan opgehaald met bussen.
's avonds is het wel even file rijden als de mensen van die weilanden af moeten.
Het was zeer druk in de omgeving van Oirschot. Ik woon zelf 6 km van Oirschot en bij ons zijn er speciale parkererplaatsen aangelegd op grote weilanden waar je je auto kwijt kan. Je wordt dan opgehaald met bussen.
's avonds is het wel even file rijden als de mensen van die weilanden af moeten.
- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
William 1 en 2;
Stonden die gasten er nog steeds?
Ze stonden er zaterdag ook al heel de dag. Volgens mij hebben ze de hele dag zo gestaan zonder ook maar 1 voet te verzetten of pauze te nemen. En met bepakking, lekker warm en zwaar (7 kg geweer)
Want ik kwam sóchtends langs ze en sávonds weer.
(maar ja je moet er wat voor over hebben om sniper te worden)
Stonden die gasten er nog steeds?
Ze stonden er zaterdag ook al heel de dag. Volgens mij hebben ze de hele dag zo gestaan zonder ook maar 1 voet te verzetten of pauze te nemen. En met bepakking, lekker warm en zwaar (7 kg geweer)
Want ik kwam sóchtends langs ze en sávonds weer.
(maar ja je moet er wat voor over hebben om sniper te worden)
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mooie foto's!!RoyD100 schreef:En wat van mijn kant![]()
Een kanontje :
Close-upje
Aardige loadmaster![]()
Mooiste geluid :
Zandhappen:P
Downwash
Een regenachtige chinook
ik hoop dat jullie het wat vinden, en over de wieken van de heli`s, ik vind ze bevroren zelf mooi![]()
![]()
mvg roy
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
newphotod60 schreef:ik denk dat deze optie veiliger was of nietcarlos schreef:laatste foto idd net echt ,met de rook en de soldaten achter dat zand bergje ziet er goed uit .
we hebben hier nog iemand nodig .hoe was de dag? rustig

mooien fotos al mis ik bij de close-up fotos van william, foto een en twee de kracht en de uitstraling in de gezichten.