New photo's!

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Herman55

Bericht door Herman55 » ma jun 02 2008 10:28 am

In elk geval ziet dit er al beter uit dan je vorige foto's, die waren vaak te donker. Je gaat goed vooruit. Houwen zo.

newphotod60

Bericht door newphotod60 » ma jun 02 2008 10:33 am

Roelof schreef:
soulpic schreef:Je mag hem laten staan maar ik vind nou niet bepaald dat de beeldkwaliteit erop vooruit is gegaan of hetzelfde is gebleven. hij staat idd nu wel wat rechter, maar ik heb hem liever wat scheef met goede beeldkwaliteit dan andersom. Maar toch bedankt, kan ik wel wat mee:)
Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat niuwe foto moest werken vanuit een klein exemplaar, jij kunt het vanuit het origineel doen en dan wordt je eindresultaat wel beter.
dat klopt en daar komt bij dat ik m niet als grootste heb opgeslagen bij google dus dat scheelt volgens mij ook heel veel maar het ging even erom dat er echt heel veel foto verloren gaat op die manier :roll:

palone

Bericht door palone » ma jun 02 2008 2:14 pm

Maud schreef: Als je wolken iets minder versterkt komt het echter over, nu zet ik er vraagtekens bij wat dus niet hoeft :)

Wil wel graag eens weten hoe je nummer 6 bewerkt hebt, heel mooi namelijk.

Gr.
Maud
Vind het net iets teveel.......een heel klein beetje.
Maar ik ben wel benieuwd hoe je dat in PS hebt gedaan.

gr,

Patrick

soulpic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door soulpic » di jun 03 2008 8:56 am

@ Palone & Maud:

Ik gebruik filters in photoshop: Nik Color Efex 3.0
Die kun je kopen of downloaden natuurlijk. Daar zitten hele goede en mooie filters tussen

De luchten die krijg je zo mooi blauw door de tool: doordrukken te gebruiken. Moet je wel de belichting naar keuze instellen.
"Imagination is far more important than knowledge"

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”