Houd een SB600 danwel SB800 een D200 bij?
-
Esveldt
Houd een SB600 danwel SB800 een D200 bij?
Ik doe het toch even zo, had de vraag ook al in een ander topic gesteld, maar ben bang dat hij daar een beetje verdrinkt.
Mijn vraag is dus houd een SB600 de D200 op full speed bij?
Ik snap wel dat op vol vermogen flitsen het een beetje moeilijk wordt, ze praten dan over 2,7 sec. Maar als invul, loopt hij dan wel mee met de 5 beelden per sec?
Mijn vraag is dus houd een SB600 de D200 op full speed bij?
Ik snap wel dat op vol vermogen flitsen het een beetje moeilijk wordt, ze praten dan over 2,7 sec. Maar als invul, loopt hij dan wel mee met de 5 beelden per sec?
-
Rogier
- Eeuw
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Op korte afstand schiet ik z'n hele buffer vol, 24 opn nef en de sb800 rent prima mee,
op grotere afstand, 6 meter een opname of 13 en deze cijfers zeggen natuurlijk helemaal niks!
op grotere afstand, 6 meter een opname of 13 en deze cijfers zeggen natuurlijk helemaal niks!
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
-
ceescs
- Riemke
- Clublid

- Contacteer:
De SB 28 flitser past wel op de D200, maar niet in TTL mode. Je kunt hem dus alleen in de A-mode gebruiken. Het andere wordt niet ondersteund.ceescs schreef:Dan haak ik in dit forum even in; ik heb nu een SB28 pas die flitser op een d200. Misschien stomme vraag.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
-
Rogier
- Roelof
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik heb een SB-28dx (dus net een slag nieuwer dan de SB-28) en die heb ik een avond op deD200 gebruikt. De volgende dag ben ik huilend naar de fotoboer toegerend om een SB-800 te bestellen.ceescs schreef: Dan haak ik in dit forum even in; ik heb nu een SB28 pas die flitser op een d200. Misschien stomme vraag.
Is dat voldeonde antwoord.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.