Hallo,
Ik heb nl een vraag alvorens ik tot aankoop overga en wel het volgende, ik kan nl een paar lensen overnemen die allemaal AF zijn van Sigma voor mijn D50 Camera o.a een Sigma AF 90 mm 2.8 Macro met Life- Size attachement 1:1. deze lensen zijn al wel enige jaren oud maar zien er goed uit compleet met zonnekap etc etc.
Ik hoor het wel.
Gr Henk.
AF lensen van Sigma
Re
Hallo Dragon,dragon2 schreef:Nou stel je nog geen vraag... Maar niet alle oude off-brand lenzen doe het met nieuwe nikons dus zou m eerst even proberen.
Dat is nou het probleem ik kan hem niet uitproberen alleen op foto's en zijn verhaal, volgens de aanbieder moet het mogelijk zijn en wat ik begreep moet het ook mogelijk zijn maar zeker ben ik er niet van vandaar deze vraag.
Gr Henk.
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb een paar weken terug de Sigma AF 105 mm 2.8 Macro op mijn camera uit mogen proberen, de 90mm zal niet veel anders zijn.
Op zich geen slechte lens maar het toch de lens gekocht die in mijn onderschrift is te vinden.
Het prijsverschil meegerekend weet ik niet welke de beste is maar ik heb in ieder geval geen spijt van mijn beslissing.
(te)veel geld uitgeven doet maar even pijn, een mindere lens gebruiken word je telkens aan herinnerd.
Op zich geen slechte lens maar het toch de lens gekocht die in mijn onderschrift is te vinden.
Het prijsverschil meegerekend weet ik niet welke de beste is maar ik heb in ieder geval geen spijt van mijn beslissing.
(te)veel geld uitgeven doet maar even pijn, een mindere lens gebruiken word je telkens aan herinnerd.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
- Rik
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hallo Henk, ik zou geen lens kopen als ik hem niet eerst heb kunnen bekijken en uitproberen op m'n camera. Een foto zegt iets over de optische kwaliteit, maar de staat waarin een lens verkeert en de werking op je eigen camera moet je toch "life" ervaren.Dat is nou het probleem ik kan hem niet uitproberen alleen op foto's en zijn verhaal, volgens de aanbieder moet het mogelijk zijn en wat ik begreep moet het ook mogelijk zijn maar zeker ben ik er niet van vandaar deze vraag.
Groet, Rik
NCN-lid
D7100, een mooi setje lenzen, een flitser en nog zo wat hulpmiddelen. https://www.rikvuurmans.com
D7100, een mooi setje lenzen, een flitser en nog zo wat hulpmiddelen. https://www.rikvuurmans.com