Tas

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » za jun 07 2008 3:14 am

Ik houd geen ruimte over, dus moet mijn NAS nu wel een beetje bedwingen
Nee hoor. Af en toe een grotere tas kopen hoort erbij.
Bovendien hoef je niet altijd alles mee te nemen...
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Gammaburster

Bericht door Gammaburster » za jun 07 2008 9:00 am

Klopt, je sjouwt je een ongeluk voor niks. Mijn vrouw heeft een mini-trekker en een klein tasje waar de camera met klein objectief erop en nog een extra objectief in past. Tegenwoordig neemt ze altijd het kleine tasje mee. Ik heb zelf de Micro-trekker en die vind ik al groot genoeg. Daar had ik eerder een body, 6 objectieven waaronder de 300mm 2.8, converter en flitser inzitten. Nu doe ik er een body en 4 objectieven in waarvan ik er meestal maar 2 of hooguit 3 gebruik. De 300mm 2.8 was eerlijk gezegd wel te groot voor de microtrekker en dat ding voelde je ook echt in je rug drukken. De standaard tassen vind ik echt veel te groot en zou ik niet mee willen lopen, alleen om alles veilig van A naar B te vervoeren misschien.

IvonneW

Bericht door IvonneW » za jun 07 2008 10:45 pm

Ik ben er zeker van dat ik op lokatie de verkeerde keus blijk te hebben gemaakt. Ik heb 100% zeker de lens die ik wil gebruiken thuis liggen :cry:

Gammaburster

Bericht door Gammaburster » zo jun 08 2008 8:45 am

Sja..zou kunnen. Als ik naar jouw objectieven kijk zou ik als ik bijvoorbeeld de stad in ga zonder angst alleen maar de 16-85 meenemen.

V70ORD5
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door V70ORD5 » zo jun 08 2008 4:23 pm

Voor strakke prijzen van Fastpack Slingshot en Flipside moet je hier eens even kijken.
Ik heb er gisteren een Fastpack 350 besteld. Kan ik in geval van ook mijn 17" laptop meenemen. :lol:
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”