Ik hoor graag wat ik aan het zoeken was :mrgreen:D-80's schreef:Zo, ook nog even gauw 2 plaatjes van mij..![]()
Groetjes Eelco :mrgreen:
Geweldig!! Ik geniet zo na van al dit moois
Ik iemand zo blij maken met het filmpje

Ik hoor graag wat ik aan het zoeken was :mrgreen:D-80's schreef:Zo, ook nog even gauw 2 plaatjes van mij..![]()
Groetjes Eelco :mrgreen:
Robin,Robin schreef:Wat een gave foto's tot nu toe zeg !!!
Voor mij allemaal iets minder geslaagd. Zoom en Snelheid is nog iets wat ik niet geheel onder de knie heb. Tevens veel uitgebeten luchten. Maar goed dat heeft de pret niet mogen drukken.
Eelco, filmpje is echt hilarisch. Erg gaaf gedaan![]()
Hier een paar van mijn kant
1) Die stoere gast met zijn rode trui die kijkt alsof hij helse pijnen doorstaat doet het hem voor mij. Is een reeks van 6 en op alle foto's kijkt hij hetzelfde. Bij zijn vriendin gaat het van kwaad tot erger
2) Hier het stuk waar Eelco "Woeeeeehooooooeeeeee uaaaahhhh" roept, gevolgd door "kicke man"![]()
3)
4)Ik had hun geschoten met als gevolg dat ik daarna het slachtoffer werd toen ze me in visier kregen. Schade: een nat t-shirt![]()
5) In de Robin Hood lacht men over het algemeen stukken meer dan in de Goliath
6) Mijn vriendin voor het eerst met een DSLR op pad. Als ik het resultaat bekijk vrees ik dat ik spoedig niet meer de huisfotograaf ben![]()
Alles in bordermaker in 2 keereteuben schreef:De detail fotos vind ik ook erg mooi gevonden Maud! Trouwens, worden de exif waardes automatisch in je kaders opgenomen? Of moet je die tekst nog handmatig typen...