Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Tja, een echte rooie, net als haar moeder trouwens! Die zijn wel gewild schijnt het, bij een modellenbureau.
Ik heb een hele serie gemaakt, ze moest verplicht verschillende gezichtsuitdrukkingen laten zien. Ze werkte trouwens wel heel leuk mee
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Riemke,
dat laatste berichtje van jou om 22.19 uur maakt het voor mij beter te begrijpen. Het is een mooi kindje, maar ik vond de foto's die je hebt geplaatst iets te geposeerd. Ik begrijp nu waarom dat is gedaan; haar portfolio moest gevuld worden. Het spontane is er een beetje vanaf en juist dat vind ik bij kinderen van deze leeftijd zo leuk.
Rood haar en lichte huid is vast zeer moeilijk in de studio. Leverde dat nog problemen op?
Jolanda schreef:
Rood haar en lichte huid is vast zeer moeilijk in de studio. Leverde dat nog problemen op?
Groetjes
Jolanda
Nee hoor,op zich niet. Toch een kwestie van goed lichtmeten Ik denk zelfs dat het in een studio eenvoudiger is dan buiten, omdat je niet te maken hebt met wisselende lichtomstandigheden.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
De eerste vind ik de betere. Zelf zie ik in de tweede een sterkere
compositie... snij de onderkant eens weg en laat het koppie spreken.
Persoonlijk vind ik de onderkant van de 2e foto niet vele toevoegen!!