Foto's van meeting Nijmegen d.d. 8 juni 2008
Foto's van meeting Nijmegen d.d. 8 juni 2008
Naar aanleiding van dit topic alvast een draadje aangemaakt waar allen hun foto's kunnen presenteren.
Let op: hou het forum-topic (zoals hierboven gemeld) in de gaten, misschien (niets is onmogelijk) kan er last-minute informatie op worden vermeld.
De weersvoorspelling ziet er zonnig uit, dus zorg dat je accu's geladen zijn, en je objectieven stof-vrij "and ready to rumble"!
Laat de sluiter maar rammelen morgen!!
Ajuus,
Niels Thijssen & Jan Peter de Jong.
Let op: hou het forum-topic (zoals hierboven gemeld) in de gaten, misschien (niets is onmogelijk) kan er last-minute informatie op worden vermeld.
De weersvoorspelling ziet er zonnig uit, dus zorg dat je accu's geladen zijn, en je objectieven stof-vrij "and ready to rumble"!
Laat de sluiter maar rammelen morgen!!
Ajuus,
Niels Thijssen & Jan Peter de Jong.
Zo ik ben veilig thuis gekomen, en nu druk bezig de voor-selectie, kwart en halve finales te doorlopen alvorens ik mijn foto's kan tonen.
Allereerst heel hartelijk dank voor de opkomst, het was buitengewoon gezellig met iedereen!!
update 19:12u
Hier is mijn geselecteerde portie, beetje bijgesneden en bijgewerkt in CaptureNX. Verder mijn motto "As Raw as it gets"
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16. Eentje die ik NIET achter zou houden in deze hitte... (22;26u toegevoegd)

Allereerst heel hartelijk dank voor de opkomst, het was buitengewoon gezellig met iedereen!!
update 19:12u
Hier is mijn geselecteerde portie, beetje bijgesneden en bijgewerkt in CaptureNX. Verder mijn motto "As Raw as it gets"

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16. Eentje die ik NIET achter zou houden in deze hitte... (22;26u toegevoegd)

Laatst gewijzigd door NielsThijssen op zo jun 08 2008 10:27 pm, 9 keer totaal gewijzigd.
Was toevallig met een stel collega's aan het toeren op de motor ...door Nijmegen. Lopen daar een stel fotograven de weg onveilig te maken
Ergens tussen 11:30 (of was het 12:30) liepen jullie in het park met al die halve muren. Ben benieuwd naar de foto's. Niemand zeker een groep motorrijders gefotografeerd

Ergens tussen 11:30 (of was het 12:30) liepen jullie in het park met al die halve muren. Ben benieuwd naar de foto's. Niemand zeker een groep motorrijders gefotografeerd

- jafje
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Hoi Niels,
Mooie foto's al
Voor mij vooral 7, 8 en 12. Die zwanen trekken echt diepte in het plaatje. Overigens denk ik dat 11 ook schitterend zou kunnen zijn, als de eigenschaduw van de Kruittoren iets lichter zou zijn maar dat is slechts mijn bescheiden mening en smaak.
Op dit moment zijn mijn foto's nog aan het laden, maar ik zal ze er zo snel mogelijk op zetten!
Groetjes, Fleur
Mooie foto's al

Op dit moment zijn mijn foto's nog aan het laden, maar ik zal ze er zo snel mogelijk op zetten!
Groetjes, Fleur
Hoi Fleur/Jafje,jafje schreef:Hoi Niels,
Mooie foto's alVoor mij vooral 7, 8 en 12. Die zwanen trekken echt diepte in het plaatje. Overigens denk ik dat 11 ook schitterend zou kunnen zijn, als de eigenschaduw van de Kruittoren iets lichter zou zijn maar dat is slechts mijn bescheiden mening en smaak.
Groetjes, Fleur
dank je! De kruittoren wordt op dat moment VOL beschenen door de zon... verdonkeren van foto zou misschien de zwanen weer verdrukken...
Heb een andere foto ervan, maar die vond ik minder overkomen dan deze...keuzes, that's life is all about....

Toch leuk dat je zo graffiti nog eens opvalt die ERG mooi is aangebracht!
Ben benieuwd naar jouw foto's, enne..... de koekjes liggen klaar!!

Hoi allemaal,
Leuke dag was het!
Wat ben jij snel met je foto's, Niels! Ik ben nu druk bezig, maar het is hierop zolder wel erg warm, dus of het vanavond nog lukt...
Mooie foto's.. 1 springt er voor mij uit. 6 vind ik leuk omdat je de kerk in een modern kader zet - iets wat me in Nijmegen voortdurend opviel - dat contrast tussen oud en heel erg nieuw.
tot later!
Edith
Leuke dag was het!
Wat ben jij snel met je foto's, Niels! Ik ben nu druk bezig, maar het is hierop zolder wel erg warm, dus of het vanavond nog lukt...
Mooie foto's.. 1 springt er voor mij uit. 6 vind ik leuk omdat je de kerk in een modern kader zet - iets wat me in Nijmegen voortdurend opviel - dat contrast tussen oud en heel erg nieuw.
tot later!
Edith
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
zie NIX
Ik weet niet of het aan mijn computer ligt, maar ik zie alleen nummertjes met kruisjes
bij de foto´s van Niels.
Groetjes George

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Niels heeft z'n foto's op z'n eigen site staan, www.nielsthijssen.nl.
De verbinding met die server is niet optimaal denk ik en daarom worden ze ook hier niet getoond. Jammer........
De verbinding met die server is niet optimaal denk ik en daarom worden ze ook hier niet getoond. Jammer........
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
ik zie het licht
Ja hoor, nu zie ik ze weer.
Mooie platen, maar zo te zien wel hard en lastig licht
Ben benieuwd naar de andere platen.
Groetjes George
Mooie platen, maar zo te zien wel hard en lastig licht

Ben benieuwd naar de andere platen.
Groetjes George