Pole Position in Eindhoven

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
The-Boss
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door The-Boss » zo jun 08 2008 12:22 pm

Marcel,

6,7 en 11,12 zijn voor mij de uitschieters, heel mooi. De rest is ook wel mooie hoor, maar vindt ik persoonlijk minder aantrekkelijk.
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » ma jun 09 2008 1:29 am

Indrukken van Zondag, het actieve deel van de Pole Position. Er kwam van alle smaken en soorten iets voorbij...

1: GROTE wagens
Afbeelding

2: LUIDRUCHTIGE wagens
Afbeelding

3: NOSTALGISCHE wagens
Afbeelding

4: Verassend stille maar ZEEER SNELLE wagens
Afbeelding

5: Helaas NOODZAKELIJKE wagen
Afbeelding

6: Met EHBO'er...
Afbeelding

Door een olielekkage was er een flinke vertraging in het programma. Dus ben ik de paddock (in het Beursgebouw) nog even wezen inspecteren:
Helaas geen statief bij me :( er was ruimte en gelegenheid genoeg voor geweest :cry:

7: De EX VAN NICK MASON
Afbeelding

8: STILLE KRACHT
Afbeelding
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

Wernertjuh

Bericht door Wernertjuh » ma jun 09 2008 2:24 pm

Hoi Hans,

Erg mooie serie!

Helaas heb ik enkel het zaterdaggedeelte meegemaakt en 's avonds de ELE-rally. Zondag had ik andere verplichtingen helaas, want dit was ook mooie evenement geweest om de D80 weer even uit te laten ;) (( al heeft die zaterdag al flink zijn werk gedaan... resultaten volgen nog))

Groet,
Werner

Bull

Bericht door Bull » ma jun 09 2008 2:48 pm

Er schijnt een fotograaf ondersteboven te zijn gereden door een deelnemer heb ik gehoord.
Hij stond ergens te forgraferen waar hij niet mocht komen.

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

poleposition

Bericht door Jasiu » ma jun 09 2008 2:55 pm

Hoi Hans,

Ik was zondag van 10.30 uur tot 17.30 uur ook aanwezig.

Ik had een bijna perfecte lokatie net even aan de rechterzijde van de VIP tent.

Stond boven het Elisabeth fietstunneltje en heb ingeveer 500 click's gemaakt .ik kan helaas nog steeds geen foto's plaatsen omdat ik niet het programma kan van fotobucket.

Gr. Jasiu uit Eindhoven.!!!
@ Bull ja dat was een fotgraaf, hij stond indd. ergens waar hij niet mocht staan en is redelijk zwaar gewond overgebracht naar het MMc Eindhoven.

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » ma jun 09 2008 3:34 pm

Ik stond gisteren ook opgesteld waar normaal gesproken het publiek niet hoort te staan. Ik had aangepapt bij de aanwezige EHBO'ers en stond zodoende precies in de bocht na het lange stuk van de Dorgelolaan en het Fellenoord. Een korte 180* bocht, dus daar was de ergste snelheid er al uit...

Of de fotograaf van het ongeluk daar mocht zijn waar hij was, weet ik niet. De krant meldde vanmorgen dit:
"De Porsche slipte, dook de middenberm in, raakte daar een verkeersbord en werd toen gelanceerd. De wagen vloog echt door de lucht, over een telefoonkast heen. Daar stond de fotograaf die in de middenberm aan het werk was. Hij zag de wagen aankomen en probeerde nog weg te rennen, maar dat lukte niet meer. Hij klapte tegen de motorkap aan. Nadat de auto de grond raakte, tolde hij nog wat rondjes en kwam toen tot stilstand."

Foto uit het ED: Afbeelding
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

Wernertjuh

Bericht door Wernertjuh » di jun 10 2008 5:27 pm

Beste geïnteresseerde,

Hierbij mijn aandeel in dit draadje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was de eerste keer dat ik mijn D80/18-70 mee nam naar een evenement en alles op de M-modes heb geschoten, daarom zullen er heus op- of aanmerkingen zijn. Deze hoor ik dan ook graag, zodat ik er weer van kan leren :)

Met vriendelijke groet,

Werner

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » di jun 10 2008 8:32 pm

@ Werner:
Je hebt een mooie serie neergezet kerel!
Zeker foto 6 vind ik erg mooi.

Van mij nog eentje uit de Paddock:

Een "oldtimer" :wink:
De Tomaso Pantera Group 4:

V8 Ford 351 Cleveland motorblok
5.763 cc 500 PK
ZF 5 versnellingsbak
Bouwjaar 1972

Totale productie bedroeg 14 stuks in '72 en '73.
Zeer exclusief!
Het betreft hier de lichtgewicht fabrieks race-versie welke o.a. ingezet werden voor de Targa Florio en de 24 Hr van Le Mans.

Uitlaatspaghetti:

Afbeelding
Met de groeten van Hans.

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » di jun 10 2008 10:41 pm

Geen slechte serie, Werner, zeker voor een 2de keer.
(ik zie wel dat het dus drama was met die dranghekken ervoor :-( , op zich wel begrijpelijk maar goed...)
geef aub die Enzo wat meer (rood)verzadiging...slaap ik ook weer tevreden
------

Idem voor Mfoto2008, erg mooi geziende details
Alleen een rood kader bij ferrari.... :cry: , is niet nodig , kijkt zeer onrustig.

----------
@fera
Die Tomaso maakt volgens mij best een herrie...?

Vind je foto's leuk als foto's die een indruk geven van hoe het er aan toe is gegaan maar als 'foto' beschouwend vind ik ze niet echt bijzonder.
Daarnaast is de kleurverzadiging erggg hoog (zie dat je dat ook hebt ingesteld in de exif, idem voor het contrast).

----------------------
Mis alleen nog iets van een F1 Benetton…en een Corvette C-6 (Le Mans uitvoering), dacht dat die ook op het demo proramma stonden???
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”