Prijs Nikon D3
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Heee welkom bij de D3 club!!!Light schreef:mikemix schreef:Heb je geen connecties om dat daar te checken via werk?Light schreef:Niet om negatief t doen, maar webwinkels waar ik geen thuisadres van kan vinden en die een hotmailadres als webmail gebruiken...... daar durf ik geen 3000 euro aan over te maken.
Hahaha, had gekund, maar...
ben sinds vandaag lid van de club van D3 eigenaren

Gr. Hans
** Verwijdert, zeer onbetrouwbare adressen. Is vragen om moeilijkheden. **
ALE
ALE
Laatst gewijzigd door ALE op ma jun 16 2008 2:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Kijk heel goed uit met deze shops, mensen.ALE schreef:** Verwijderd, zeer onbetrouwbare adressen. Is vragen om moeilijkheden. **
Wild Digital scoort een 1.38 op een schaal van 1 tot 10, en Foto Connection 2.71.
Dikke kans dat je spullen nooit aankomen of dat je gedwongen wordt allerlei zeer kostbare 'accessoires' aan te schaffen. Je leest echt de meest vreselijke verhalen over dit soort bedrijfjes.
Ter vergelijking, B&H scoort 9.43 en BeachCamera een 9.04.
Kijk zelf maar op www.resellerratings.com
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Prima tip.Sietse Vliegen schreef:Kijk heel goed uit met deze shops, mensen.
Wild Digital scoort een 1.38 op een schaal van 1 tot 10, en Foto Connection 2.71.
Dikke kans dat je spullen nooit aankomen of dat je gedwongen wordt allerlei zeer kostbare 'accessoires' aan te schaffen. Je leest echt de meest vreselijke verhalen over dit soort bedrijfjes.
Ter vergelijking, B&H scoort 9.43 en BeachCamera een 9.04.
Kijk zelf maar op www.resellerratings.com
Ik heb ze weer gewist.
PatrickP: En ik heb alle quotes verwijderd in dit berichtje en een tweetal hiervoor...
Lucky you, scheelt toch weer 450 euro .Light schreef:Heb hem echt op t juiste moment gekocht voor 3550 bij cameranu (2 weken geleden)
Dat de prijzen eerst omlaag gaan en vervolgens weer omhoog vind ik nog wel logisch. Eerst polsen wat mensen willen betalen als het bij 5000 niet loopt door steeds wat meer te zakken. Als de bestellingen binnenkomen weer verhogen tot je op niveau zit dat je blijft verkopen.
Wat wel appart is, is dat iedereen opeens 3999,- vraagt.
Lijkt inderdaad op een prijsafspraak tussen de diverse bedrijven. Volgens mij bij wet verboden ??