18-70 KAPOT!

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
Plaats reactie
pmverhoef

18-70 KAPOT!

Bericht door pmverhoef » vr dec 22 2006 6:05 pm

Hey allemaal,

Ik heb ongeveer een half jaar geleden een kit gekocht met 18-70 en D70s. Nu ging mijn 18-70 vorige week opeens happeren en krijg ik hem niet goed terug gezoomed. Ik heb de kit bij de mediamarkt gekocht en ik vraag me af of ik het via hun of via Nikon moet spelen. Het voornaamste is dat het snel geregeld wordt en ik niet ook mijn camera kwijt ben, het schijnt dat de Mediamarkt het als één product ziet.....

TIPS??!

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » vr dec 22 2006 6:29 pm

Meteen terug naar de Mediamarkt en aangeven dat de lens kapot is. Je hebt hem bij hen gekocht, dus daar heb je garantie. Als zij jouw mening delen dat het aan de lens ligt en niet aan de camera hoeft die niet mee voor reparatie. Geeft alleen maar risico op beschadiging, verlies etc...

Misschien ruilen ze hem gewoon om voor een ander exemplaar. Kun je altijd proberen!

Gr,
marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » vr dec 22 2006 9:57 pm

Maar als ze dat niet willen en het objectief ter reparatie in willen nemen, kan je hem beter zelf naar Beverwijk brengen. Dan ben je een stuk sneller klaar denk ik.

Garoeten Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”