Geslaagd!
Geslaagd!
Het doet me plezier te melden dat ik ben geslaagd voor het examen van het 1e jaar (=Basisopleiding Fotografie) bij Stichting Statief in Utrecht!
Met dit resultaat ben ik uiteraard heel blij, maar nog meer dat ik gemerkt heb met enorme sprongen vooruit te zijn gegaan.
Het geeft mij het recht aan het 2e jaar te mogen beginnen; het pittigste jaar van deze 4-jarige fotografie vakopleiding.
Maar volgend jaar heb ik helaas minder tijd tot mijn beschikking en het gezin vraagt (terecht) meer tijd en aandacht van mij.
Daarom doe ik het wat rustiger aan (minder bijeenkomsten) in een werkgroep fotojournalistiek.
Daar kan ik ook nog veel leren. Na het 2e jaar zou ik er sowieso mee stoppen; ik hoef er niet zo nodig m'n beroep van te maken.
Het blijft wel een fantastische hobby!
Met dit resultaat ben ik uiteraard heel blij, maar nog meer dat ik gemerkt heb met enorme sprongen vooruit te zijn gegaan.
Het geeft mij het recht aan het 2e jaar te mogen beginnen; het pittigste jaar van deze 4-jarige fotografie vakopleiding.
Maar volgend jaar heb ik helaas minder tijd tot mijn beschikking en het gezin vraagt (terecht) meer tijd en aandacht van mij.
Daarom doe ik het wat rustiger aan (minder bijeenkomsten) in een werkgroep fotojournalistiek.
Daar kan ik ook nog veel leren. Na het 2e jaar zou ik er sowieso mee stoppen; ik hoef er niet zo nodig m'n beroep van te maken.
Het blijft wel een fantastische hobby!
Laatst gewijzigd door Myriad op ma jun 16 2008 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
Snap 'm niet. Maar ja, ik ben dan ook donkerblond. Ik ben 42 jaar. De leeftijd van de studenten van dit jaar varieert van 25 tot 65 jaar.... wat te prijzig gezien m'n leeftijd
Ja! De meeste mensen die deze opleiding volgen, hebben daarnaast een baan; het is een avond-opleiding, maar er is ook een groep voor overdag.doe je dit naast je andere dagelijkse dingen!!?
1 vaste avond per 2 weken. Een jaar lang. Er is rekening gehouden met de normale vakanties.
@TS: ook van harte proficiat!!Antoinette schreef:Gefeliciteerd! Ik heb er ook wel eens naar gekeken (die opleiding) maar vond het toch wat te prijzig gezien m'n leeftijd
tja leeftijd en opleiding.. ondanks mn job toch fulltime aan t studeren (en als ik klaar ben kan ik weer verder leren <zucht>).
enne hobby moet hobby blijven, van een oude hobby is nu reeds mn beroep ontstaan

Dus ik hou fotografie ook echt lekker als hobby!!

- Shamrock
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Re: Geslaagd!
Dat is goed om te horen, heb me namelijk een paar weken geleden aangemeld voor het komende studiejaar.Pasemi schreef:....... maar nog meer dat ik gemerkt heb met enorme sprongen vooruit te zijn gegaan.
Bij vlagen ben ik geniaal..... Helaas is het hier altijd windstil!.