Goede winkel met ruim assortiment objectieven gezocht

Discussies over telezoom objectieven zoals 55-200 mm, 80-200 mm, 70-300 mm of 200-400 mm
Plaats reactie
Gretl

Goede winkel met ruim assortiment objectieven gezocht

Bericht door Gretl » ma jun 16 2008 10:47 pm

Hallo, ik wil a.s. zaterdag graag een Sigma 70-200 gaan proberen, maar wie weet een goede winkel op de route Amersfoort-Leiden via Amsterdam? Liefst een beetje aan de rand van een stad zo dat ik niet met parkeren zit te klooien.
Alvast dank,
gr.
TET

Marco

Bericht door Marco » di jun 17 2008 12:12 am

Wanneer je een winkel met fatsoenlijke prijzen zoekt, wordt het omrijden vrees ik.

Denk aan: Den Ham, Urk, Alkmaar, Capelle a/d IJssel, Rotterdam.

Ben ik er nog 1 vergeten ???

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di jun 17 2008 12:30 am

Foto Booms kom je zo ongeveer langs, en het parkeren is voor de duur en spotgoedkoop. Je bent er zo als je even de A2 afrijdt...

Niet zo groot als die andere zaken, maar ze hebben best wel wat op voorraad en erg duur zijn ze ook niet!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

bleuspirit

Bericht door bleuspirit » di jun 17 2008 12:30 am

Capelle a/d ijssel??? Wie zit daar dan (:shock: ben een beginneling dus niet gelijk gaan lachen a.u.b.) Ik woon in Schiedam, voor mij is dat in de achtertuin??? Dan kan ik daar ook eens gaan kijken!!!

Groetjes van Patries

Patrick
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di jun 17 2008 12:31 am

bleuspirit schreef:Capelle a/d ijssel??? Wie zit daar dan (:shock: ben een beginneling dus niet gelijk gaan lachen a.u.b.) Ik woon in Schiedam, voor mij is dat in de achtertuin??? Dan kan ik daar ook eens gaan kijken!!!

Groetjes van Patries
Kamera Express. De grootste fotozaak van Nederland... :roll:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Matthieu
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Matthieu » di jun 17 2008 6:30 am

Kamera expres.
Ik heb er gisteren twee objectieven besteld en zullen vandaag per post binnen komen. In het verleden wel meer gekocht via internet. Goede service en betrouwbaar. http://www.kamera-express.nl/

Succes, Matthieu
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer

Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart

www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu

RonC

Bericht door RonC » di jun 17 2008 8:31 pm

Heb 9 juni objectief besteld bij kamera express, volgende dag stond tnt met pakketje voor de deur. Vanmiddag tas bij Kamera Express besteld, binnen half uur kreeg ik mail dat het verzonden was...echt top!

:D

Marceld
Forumlid
Forumlid

Bericht door Marceld » di jun 17 2008 9:01 pm

Ook ik heb goede ervaringen met Kamera-Express. Als iets op voorraad is en je bestelt het voor 17:00 uur, dan heb je het de volgende werkdag (= ook op zaterdag) in huis.
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD

Urban exploring sinds 2008

Flickr[/size]

Gretl

Bericht door Gretl » wo jun 18 2008 1:30 pm

Dank allemaal. Heb ondertussen van een mede forum genoot het aanbod gehad ff te spelen met z'n 70-200. Kamera-express houd ik zeker in optie!

gr.

FvM
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door FvM » wo jun 18 2008 1:37 pm

Even terug naar de vraag en een suggestie: TopDeals in Zeist vanuit A'foort een klein stukkie om

wouterboon

Bericht door wouterboon » wo jun 18 2008 2:18 pm

Gretl schreef:Dank allemaal. Heb ondertussen van een mede forum genoot het aanbod gehad ff te spelen met z'n 70-200. Kamera-express houd ik zeker in optie!

gr.
Wie zou dat zijn... ;-)

Dodo (menno haalt hem vanavond bij me op).

Gr.,

Wouter

Gretl

Bericht door Gretl » wo jun 18 2008 2:36 pm

wouterboon schreef:
Gretl schreef:Dank allemaal. Heb ondertussen van een mede forum genoot het aanbod gehad ff te spelen met z'n 70-200. Kamera-express houd ik zeker in optie!

gr.
Wie zou dat zijn... ;-)

Dodo (menno haalt hem vanavond bij me op).

Gr.,

Wouter
Man, ik lig al de hele dag op m'n knieen om je te bedanken.... :shock:
Ben je d'r zondag bij?

Gretl

Bericht door Gretl » wo jun 18 2008 2:40 pm

FvM schreef:Even terug naar de vraag en een suggestie: TopDeals in Zeist vanuit A'foort een klein stukkie om
Hier had ik nog niet aan gedacht! Dank.

mogelijk ff een koopavond mee pikken deze week!

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » wo jun 18 2008 7:28 pm

Calumet Photo in Rotterdam is een hele goede zaak. En ter promotie van mijn baas de Foka blijft natuurlijk de beste zaak.

Plaats reactie

Terug naar “Telezoom”