Goede winkel met ruim assortiment objectieven gezocht
Goede winkel met ruim assortiment objectieven gezocht
Hallo, ik wil a.s. zaterdag graag een Sigma 70-200 gaan proberen, maar wie weet een goede winkel op de route Amersfoort-Leiden via Amsterdam? Liefst een beetje aan de rand van een stad zo dat ik niet met parkeren zit te klooien.
Alvast dank,
gr.
TET
Alvast dank,
gr.
TET
- Matthieu
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Kamera expres.
Ik heb er gisteren twee objectieven besteld en zullen vandaag per post binnen komen. In het verleden wel meer gekocht via internet. Goede service en betrouwbaar. http://www.kamera-express.nl/
Succes, Matthieu
Ik heb er gisteren twee objectieven besteld en zullen vandaag per post binnen komen. In het verleden wel meer gekocht via internet. Goede service en betrouwbaar. http://www.kamera-express.nl/
Succes, Matthieu
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
- Marceld
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ook ik heb goede ervaringen met Kamera-Express. Als iets op voorraad is en je bestelt het voor 17:00 uur, dan heb je het de volgende werkdag (= ook op zaterdag) in huis.
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Man, ik lig al de hele dag op m'n knieen om je te bedanken....wouterboon schreef:Wie zou dat zijn...Gretl schreef:Dank allemaal. Heb ondertussen van een mede forum genoot het aanbod gehad ff te spelen met z'n 70-200. Kamera-express houd ik zeker in optie!
gr.
Dodo (menno haalt hem vanavond bij me op).
Gr.,
Wouter

Ben je d'r zondag bij?