Goedenavond,
ben nieuw op dit forum en heb een vraag. Ben van plan om Nikon 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR aan te schaffen. Heb momenteel een D50 waar ik erg tevreden mee ben, het apparaat werkt goed samen met de Tamron 90 mm macro en de 12-24 Tokina. Omdat de 70-200 in een heel andere prijs en gewichtsklasse zit is de vraag; past een en ander wel bij elkaar. Bedoel is het objectief niet te goed en te zwaar voor de camera en haal ik er dus niet uit wat er in zit.
ferrarimotor in een lelijke eend?
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beter een goed objectief op een instap body dan een kitlens op een pro -camera. Dat laatste wordt namelijk nooit wat en met een D met een d50 met een 70-200 vr kun je hele mooie dingen doen 

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ozo!!!!!!!!!!
De titel doet me overigens sterk denken aan een hele oude grap:
Rijd een snelle BMW langs, met minstens 180. Op ca. 100 meter gevolgd door een Mercedes, daarachter op een paar meter een Fiat 500, luid toeterend en met alle waarschuwingslampen aan ....
Groet, Cees
De titel doet me overigens sterk denken aan een hele oude grap:
Rijd een snelle BMW langs, met minstens 180. Op ca. 100 meter gevolgd door een Mercedes, daarachter op een paar meter een Fiat 500, luid toeterend en met alle waarschuwingslampen aan ....
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning