Tammo
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Arend, bleven de mensen zo een tijd staan zodat iedereen even een foto mocht maken? geweldig!Arend-ho schreef:afgelopen weekend kaeskoppenstad weekend in alkmaar.
groeten : Arend
Noogle,noogle schreef:Haha, ik ben gespot!! Kan ook nergens rustig rondlopen zonder gefotografeerd te worden......
Mooie kleurrijke foto's erik!satte schreef:Hier een kleine selectie van mij, vanuit Alkmaar.
Foto`s zijn bewerkt in Capture NX.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Groeten Erik.
Man nummer 1 is vaak vastgelegdTammo Schut schreef:Hier een bijdrage van mij.
Tammo
Bedoelde met origineel voor het verkleinennoogle schreef:Hoi Maud,
Beelden zijn, behalve autolevel in PS en kadertje eromheen, origineel. Is denk ik een 18-200 VR dingetje.... Zal eens kijken of ik ze kan verscherpen in PS, maar ben niet zo van het nabewerken van foto's, ik vind fotograferen leuk om het fotograferen, niet om het nabewerken
Michael
Maud schreef:Arend, bleven de mensen zo een tijd staan zodat iedereen even een foto mocht maken? geweldig!Arend-ho schreef:afgelopen weekend kaeskoppenstad weekend in alkmaar.
Je had de mensen goed in het visier zeg, met welke lens gemaakt?
Mooi scherp allemaal
Gr.
Maud
Ik zie het, ziet er beter uit (mijn mening)Tammo Schut schreef:Ik heb sommige foto's iets meer contrast gegeven.Maud schreef:Man nummer 1 is vaak vastgelegdTammo Schut schreef:Hier een bijdrage van mij.
Tammo
leuke serie al vind ik ze wel wat vlak maar dat kan ook door de kleding komen en even geen zonlicht..
In Exifpro ogen ze toch frisser dan hier.
Tammo
Wie vraagt heeft de halve wereld he?!?! erg leuk!Arend-ho schreef:Maud schreef:Arend, bleven de mensen zo een tijd staan zodat iedereen even een foto mocht maken? geweldig!Arend-ho schreef:afgelopen weekend kaeskoppenstad weekend in alkmaar.
Je had de mensen goed in het visier zeg, met welke lens gemaakt?
Mooi scherp allemaal
Gr.
Maud
@noogle..ik gebruik ook bordermaker...simpel kadertje...maar daar moet het niet aan liggen.
@maud
bedoel je de groepsfoto's ?? [ 1e ] in dat geval nee. die heb ik zelf even bij elkaar getrommeld. wel leuk want we zijn met zijn allen voor deze foto nog een heel eindje terug gelopen.
als je gewoon even netjes vraagt is er vaak veel mogelijk.
foto maken en dan waren ze weg.
maarja de meesten durven vaak niet te vragen....
Gemaakt met of de 17-35mm 2.8 of de 70-200 VR Nikon
bedankt verder.
Arend