Flowboarden@ dutch water dreams

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
lady j

Flowboarden@ dutch water dreams

Bericht door lady j » wo jun 25 2008 8:12 pm

Ik ben er sinds kort achter dat dutch water dreams echt een super foto locatie is :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dennis71

Bericht door Dennis71 » wo jun 25 2008 8:16 pm

Gaaf hè?! Ik heb daar tijdens de opening gefotografeerd. Echt mooi, jammer alleen dat het licht wat slecht was/is.
Mocht je zo naar binnen om te fotograferen trouwens?

Jammer dat ze wat scherpte missen behalve de laatste, die is best goed gelukt!

lady j

Bericht door lady j » wo jun 25 2008 8:19 pm

Dennis71 schreef:Gaaf hè?! Ik heb daar tijdens de opening gefotografeerd. Echt mooi, jammer alleen dat het licht wat slecht was/is.

Je kan als je de deuren bij de bar gewoon door en achter een soort lint fotgraveren die gasten waren zelfs helemaal blij dat ik foto's aan het maken was en gingen zich nog even extra uitsloven :lol:

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Maud » wo jun 25 2008 8:51 pm

lady j schreef:
Dennis71 schreef:Gaaf hè?! Ik heb daar tijdens de opening gefotografeerd. Echt mooi, jammer alleen dat het licht wat slecht was/is.

Je kan als je de deuren bij de bar gewoon door en achter een soort lint fotgraveren die gasten waren zelfs helemaal blij dat ik foto's aan het maken was en gingen zich nog even extra uitsloven :lol:
Leuk, ga ik ook eens doen :)
Met wat voor lens heb je deze foto's gemaakt?
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

Dennis71

Bericht door Dennis71 » wo jun 25 2008 9:16 pm

Maud schreef:
lady j schreef:

Moet je zeker doen. Je kan bijna in de bak staan zo dichtbij kan je komen.
20 september is er de flowride cup 2008. Ik heb hem in de agenda staan om te gaan kijken.

Jack the Slipper

Bericht door Jack the Slipper » wo jun 25 2008 10:11 pm

Spectaculair hoor. Mooie locatie om eens heen te gaan inderdaad.

Kost het wat als je alleen om te fotograferen naar binnen wilt?

Jammer dat er onvoldoende EXIF in de foto's zit. Ze zijn nu eigenlijk allemaal onscherp en i kweet niet welke instellingen je gebruikt hebt. Beetje lastig tips geven op dat punt daardoor. Wil je de instellingen doorgeven?

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Maud » wo jun 25 2008 10:42 pm

Dennis71 schreef:
Maud schreef:
lady j schreef: Je kan als je de deuren bij de bar gewoon door en achter een soort lint fotgraveren die gasten waren zelfs helemaal blij dat ik foto's aan het maken was en gingen zich nog even extra uitsloven :lol:
20 september is er de flowride cup 2008. Ik heb hem in de agenda staan om te gaan kijken.
Ga ik zeker doen maar volgens mij heb ik 20 september wat anders :wink: :)
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... highlight=
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

Dennis71

Bericht door Dennis71 » wo jun 25 2008 10:46 pm

Maud schreef:
Dennis71 schreef:
Maud schreef: Leuk, ga ik ook eens doen :)
Ga ik zeker doen maar volgens mij heb ik 20 september wat anders :wink: :)
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... highlight=
Ik heb hem uit de agenda geschrapt om te gaan kijken ;)

Ko

Bericht door Ko » do jun 26 2008 6:23 am

Jack the Slipper schreef: Kost het wat als je alleen om te fotograferen naar binnen wilt?
Neej, het is helemaal gratis. Alleen een heel klein beetje 'brutaal'zijn om op de mooie plekjes te komen.

Eric-DH
Forumlid
Forumlid

Bericht door Eric-DH » do jun 26 2008 7:31 am

Goede tip. Ik woon vlakbij (en werk zelfs in Zoetermeer), dus daar kan ik best eens langs gaan.

Moet je een erg lichtsterke lens hebben hier? Ik heb een 70-300VR, maar die is niet zo lichtsterk natuurlijk....
Eric

D300 | AF-S 17-55mm f/2.8 | AF-S 12-24mm f/4 | AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6 | AF-S 300mm f/4 | TC-17E II | SB-800 | Gitzo GT2330/Markins M10 | Lowepro Vertex 100

Sietse Vliegen

Bericht door Sietse Vliegen » do jun 26 2008 9:04 am

Eric-DH schreef:Goede tip. Ik woon vlakbij (en werk zelfs in Zoetermeer), dus daar kan ik best eens langs gaan.

Moet je een erg lichtsterke lens hebben hier? Ik heb een 70-300VR, maar die is niet zo lichtsterk natuurlijk....
Je kunt beter jouw 17-55 meenemen. Je staat er maar een meter of 7 vanaf dus die lengte heb je niet nodig. Het kan er echter wel vrij donker zijn dus dan heb je een lichtsterke lens nodig, of die SB-800.

Eric-DH
Forumlid
Forumlid

Bericht door Eric-DH » do jun 26 2008 9:16 am

Ik denk dat ik alles maar meeneem :)
Eric

D300 | AF-S 17-55mm f/2.8 | AF-S 12-24mm f/4 | AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6 | AF-S 300mm f/4 | TC-17E II | SB-800 | Gitzo GT2330/Markins M10 | Lowepro Vertex 100

lady j

Bericht door lady j » do jun 26 2008 9:39 pm

Foto's zijn gemaakt met een 55-200 lens. Ik heb ze bewerkt maar de originelen nog liggen. Ik denk dat het niet zo zeer me instellingen zijn maar meer dat alles zo super snel gaat dat je echt goed focust op het gene waarop je wil focussen.

Als jullie nog iets "leuks" willen fotograveren ik ga volgende week een poging wagen om te flowboarden ;)

lennardp

Bericht door lennardp » do jun 26 2008 10:17 pm

handmatig scherpstellen volgende keer.....gaat een stuk sneller...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”