Deventer op Stelten

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
MartijnM
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Deventer op Stelten

Bericht door MartijnM » zo jun 29 2008 11:39 am

Deventer op stelten dus. Leuke gelegenheid om te fotograferen, wel erg druk en tijdens de programma's 's avonds weinig (maar wel mooi) licht. Ik ga in ieder geval...

• vrijdag 4 t/m zondag 6 juli 2008
• vrijdag 4 juli - 20.30 - 24.00 uur
• zaterdag 5 juli - 12.00 - 17.00 en 20.30 - 24.00 uur
• zondag 6 juli - 12.00 - 17.00 uur
• Toegang: gratis

http://www.deventeropstelten.nl/

Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...

Veganpix

Bericht door Veganpix » zo jun 29 2008 3:02 pm

Als je daar vrijdagavond bent, dan loop je wel het risico mij tegen het lijf te lopen :lol: Ik heb er vorig jaar ook foto's gemaakt en ga dat dit jaar natuurlijk weer doen. :wink:

MartijnM
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door MartijnM » zo jun 29 2008 3:56 pm

Veganpix schreef:Als je daar vrijdagavond bent, dan loop je wel het risico mij tegen het lijf te lopen :lol: Ik heb er vorig jaar ook foto's gemaakt en ga dat dit jaar natuurlijk weer doen. :wink:
Ik weet nog niet zeker of ik vrijdagavond of zaterdagavond ga. Mocht ik er vrijdagavond rondlopen, kun je me herkennen aan mijn zwart-oranje crumpler rugzak i.c.m. bril en D300... :wink:
Buy film, not megapixels...

Antoinette
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Antoinette » zo jun 29 2008 4:28 pm

Is dat in hetzelfde gedeelte als het Dickens festijn? Ben erg benieuwd of ze de toestroom van publiek op dezelfde manier hebben geregeld.
Say what you like
Do what you feel

19doerak59

Bericht door 19doerak59 » zo jun 29 2008 4:38 pm

ook het gedeelte waar in december het Dickkens festival wordt gehouden zijn festiviteiten, zoals overal in de oude binnenstad, de hoogtepunten zijn te zien waar de markt is, het kan eigenlijk niet missen, de hele binnenstad is in de ban van DoS.

Veganpix

Bericht door Veganpix » zo jun 29 2008 5:33 pm

Rebyte schreef:Ik weet nog niet zeker of ik vrijdagavond of zaterdagavond ga. Mocht ik er vrijdagavond rondlopen, kun je me herkennen aan mijn zwart-oranje crumpler rugzak i.c.m. bril en D300... :wink:
Mijn rugzak is onopvallend zwart maar met 1 dichtgeknepen oog achter een D3 zie ik er ongeveer zo uit. :)
Antoinette schreef:Is dat in hetzelfde gedeelte als het Dickens festijn? Ben erg benieuwd of ze de toestroom van publiek op dezelfde manier hebben geregeld.
Op de link die Rebyte heeft vermeld kun je rechts een programma aanklikken met wie waar optreedt. Vorig jaar was er geen enkel probleem om 'binnen' te komen. Je kunt van alle kanten het centrum inlopen, in tegenstelling tot Dickens waarbij maar 1 ingang was vanwege een vaste route.

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”