Deventer op stelten dus. Leuke gelegenheid om te fotograferen, wel erg druk en tijdens de programma's 's avonds weinig (maar wel mooi) licht. Ik ga in ieder geval...
• vrijdag 4 t/m zondag 6 juli 2008
• vrijdag 4 juli - 20.30 - 24.00 uur
• zaterdag 5 juli - 12.00 - 17.00 en 20.30 - 24.00 uur
• zondag 6 juli - 12.00 - 17.00 uur
• Toegang: gratis
http://www.deventeropstelten.nl/
Mvg,
Martijn
Deventer op Stelten
- MartijnM
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Deventer op Stelten
Buy film, not megapixels...
- MartijnM
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik weet nog niet zeker of ik vrijdagavond of zaterdagavond ga. Mocht ik er vrijdagavond rondlopen, kun je me herkennen aan mijn zwart-oranje crumpler rugzak i.c.m. bril en D300...Veganpix schreef:Als je daar vrijdagavond bent, dan loop je wel het risico mij tegen het lijf te lopenIk heb er vorig jaar ook foto's gemaakt en ga dat dit jaar natuurlijk weer doen.

Buy film, not megapixels...
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
Mijn rugzak is onopvallend zwart maar met 1 dichtgeknepen oog achter een D3 zie ik er ongeveer zo uit.Rebyte schreef:Ik weet nog niet zeker of ik vrijdagavond of zaterdagavond ga. Mocht ik er vrijdagavond rondlopen, kun je me herkennen aan mijn zwart-oranje crumpler rugzak i.c.m. bril en D300...

Op de link die Rebyte heeft vermeld kun je rechts een programma aanklikken met wie waar optreedt. Vorig jaar was er geen enkel probleem om 'binnen' te komen. Je kunt van alle kanten het centrum inlopen, in tegenstelling tot Dickens waarbij maar 1 ingang was vanwege een vaste route.Antoinette schreef:Is dat in hetzelfde gedeelte als het Dickens festijn? Ben erg benieuwd of ze de toestroom van publiek op dezelfde manier hebben geregeld.