Candy Dulfer 29/06/2008

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Candy Dulfer 29/06/2008

Bericht door Pancarans » zo jun 29 2008 11:01 pm

Gedurende de zomer organiseert Alkmaar het evenement "Zomer op het plein", met elke zondag verschillende artiesten.
Vandaag trad Candy Dulfer op, begeleidt door o.a. studenten van het conservatorium. Een topoptreden van ruim een uur. Vooraf traden nog twee bands op van studenten zelf, waar onder één genaamd The Astronauts. Ook dit klonk helemaal top!

Hier een paar platen van Candy:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Groet Irwan
Laatst gewijzigd door Pancarans op ma jun 30 2008 12:22 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Dennis71

Bericht door Dennis71 » zo jun 29 2008 11:05 pm

Echt een perfecte artieste om eens op de plaat te zetten. Goed gelukt met prima scherpte, behalve nr 2. Die is mijns inziens niet lekker gelukt.

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » zo jun 29 2008 11:09 pm

Dennis bedankt. Wat 2 betreft; ik wilde haar ogen erop hebben. Die zie je niet zo vaak bij haar als ze speelt.

gr. Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » zo jun 29 2008 11:10 pm

Mooie foto's van een mooi muziek instrument bespeelt door een mooie vrouw. Wat wil je nog meer. Complimenten Irwan !

ALE
Laatst gewijzigd door ALE op zo jun 29 2008 11:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Dennis71

Bericht door Dennis71 » zo jun 29 2008 11:11 pm

Pancaran's schreef:Dennis bedankt. Wat 2 betreft; ik wilde haar ogen erop hebben. Die zie je niet zo vaak bij haar als ze speelt.

gr. Irwan
Dan is de foto perfect gelukt ;)

william

Bericht door william » zo jun 29 2008 11:36 pm

Erg mooi vastgelegd

Groetjes William

Frederix

Re: Candy Dulfer 29/06/2008

Bericht door Frederix » ma jun 30 2008 7:21 am

Pancaran's schreef:
1.
Afbeelding
Hoi Irwan,

Leuke serie foto's, nummer 1 steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit.

Vledder

Bericht door Vledder » ma jun 30 2008 7:54 am

Leuke foto's en het blijft een aantrekkelijke vrouw :oops: .

Macer

Bericht door Macer » ma jun 30 2008 8:01 am

De eerste is echt top.

Miriam

Bericht door Miriam » ma jun 30 2008 8:03 am

Wow mooie foto's van een geweldige artieste, laat ik mijn man maar niet zien, komt ie straks hier niet meer achter dit topic vandaan :P :lol:

Misschien een domme beginnersvraag hoor, maar heb je haar zo goed op de foto gekregen omdat je heel dichtbij stond of omdat je een goede telelens had? Ik vind het nl bij zulk soort dingen soms erg lastig om met mijn 1 meter 72 over het andere publiek te fotograferen zonder dat zij ook op de foto staan zeg maar.. (niet dat dat altijd erg is..)

Vledder

Bericht door Vledder » ma jun 30 2008 8:09 am

Miriam schreef:Ik vind het nl bij zulk soort dingen soms erg lastig om met mijn 1 meter 72 over het andere publiek te fotograferen zonder dat zij ook op de foto staan zeg maar.. (niet dat dat altijd erg is..)
Een huishoudtrapje of een stevige Pelicase fotokoffer :oops: ? Bij ons in de regio iseen persfotograaf die ook niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van de lange benen en die gebruikt altijd een klein huishoudtrapje met 2 treden voor dit soort dingen.

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » ma jun 30 2008 8:20 am

Gaaf vastgelegd Irwan.

Ben toch wel een fan van haar. Nog gezien onder de naam Funky Stuff maar is alweer een tijd geleden.
Groeten Marcel

Miriam

Bericht door Miriam » ma jun 30 2008 8:30 am

Vledder schreef:
Miriam schreef:Ik vind het nl bij zulk soort dingen soms erg lastig om met mijn 1 meter 72 over het andere publiek te fotograferen zonder dat zij ook op de foto staan zeg maar.. (niet dat dat altijd erg is..)
Een huishoudtrapje of een stevige Pelicase fotokoffer :oops: ? Bij ons in de regio iseen persfotograaf die ook niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van de lange benen en die gebruikt altijd een klein huishoudtrapje met 2 treden voor dit soort dingen.
haha zal ik toch mijn man mee moeten nemen om al dat spul voor me mee te sjouwen :lol:
Misschien moet ik leren steltlopen, kan ik meteen meedoen in Deventer geloof ik en foto's maken tegelijk :P

quqidrol

Bericht door quqidrol » ma jun 30 2008 1:15 pm

Mooie foto's hoor en ik weet nu hoe moeilijk het is want ik ben gister naar Parkpop geweest en dat viel niet meer om foto's te maken.

Gr. Ruud.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”