Mooi en sfeervol, je hoort het stadje bijna ontwaken.
Een beetje mijn ding ook, 's morgens heel vroeg op, in het donker nog engenieten van de geboorte van de nieuwe dag. De toename van licht en geluiden.
Sh*t, ik word nog poetisch ook.

Bladmos
Hoi Harry,mooie plaat Josw nu nog even de horizon rechtzetten en dan is het helemaal ok..
Harry
Zie hier mijn bijdrage aan dit thema.Een beetje mijn ding ook, 's morgens heel vroeg op, in het donker nog engenieten van de geboorte van de nieuwe dag. De toename van licht en geluiden.
Sh*t, ik word nog poetisch ook.
En je ben nog wel een vogel fotograaf! olle_grieseolle_griese schreef:vogels hadden heel goed in de foto gepast maar omdat ze zo klein en onherkenbaar zijn, zijn het voor mij storende vlekjesJosw schreef:Die vlekjes waren vogels
Ja klopt rene maar een vogel of een op muggenstront lijkend vlekje zijn wel 2 heel verschillende dingenreneo57 schreef:En je ben nog wel een vogel fotograaf! olle_grieseolle_griese schreef:vogels hadden heel goed in de foto gepast maar omdat ze zo klein en onherkenbaar zijn, zijn het voor mij storende vlekjesJosw schreef:Die vlekjes waren vogels![]()
![]()