1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Ik heb daar wel foto's van, maar die zijn nog analoog. Ik ga deze zeker ook nog een keer fotograferen met mijn digitale camera. Dit jaar had ik daar te weinig tijd voor. Voor nu nog wel twee foto's.selcuk schreef:Wat een schitterende kleuren,scherpte dynamisch bereik en contrast.\
Esch-sur-Sûre ben ik ook eens geweest,weet wel dat je een fenomenale zicht hebt vanuit de toren op de vallei en het dorpje.
heb je daar ook foto's van?
Selcuk.
Van Larochette wel, maar van Berdorf alleen analoog. Maar die komen nog.remoss schreef:We hebben daar vele voetstappen gezet Gerrit. Het roept mooie herrineringen op. Niet alleen Esch maar eigenlijk heel Luxemburg.
Heb je toevallig ook foto's uit de buurt van Larochette, Berdorf en dergelijke? Dat vind ik zo'n mooi gebied.
Wij zijn helemaal verknocht geraakt aan Luxemburg. Inmiddels zijn we er al zes keer geweest, maar volgend jaar gaan we weer. En dan voor vier weken. Alleen in het voorjaar, de maand juni. Het weer is dan in het algemeen goed.Riemke schreef:Wat een prachtige foto's Gerrit! Zo te zien had je ook heel mooi weer![]()
Mijn eerste vakantie zonder paps en mams was ooit naar Luxemburg en wat me bij is gebleven is dat het regende......... 2 weken lang.![]()
Dat het zo dichtbij huis zo mooi is..........haast niet voor te stellen
Ik denk dat het te maken heeft met mijn geloof. Voor mij gaat het niet om mensen die gestorven zijn die daar liggen begraven, maar zij zijn ontslapen. Eens zullen ze weer opstaan, met een vernieuwd lichaam, met HEM die daar zo vaak op die begraafplaatsen wordt afgebeeld.Riemke schreef:Missschien een onbescheiden vraag. Is het om persoonlijke reden dat je foto's maakt van een begraafplaats? Hoewel een laattste rustplaats in een dergelijke omgeving natuurlijk prachtig is, zou ik persoonlijk toch meer van de omgeving fotograferen![]()
Ben je trouwens al helemaal verknocht aan je D3 Gerrit? Of verlang je stiekem nog wel terug naar je analoge vrienden?
TriGGeR schreef:Zeker mooie foto's van Luxemburg !
Wij gaan vanaf in augustus een ca. 9 dagen daar heen.
Iemand nog tips of 'must see' plekken die we zeker moeten bezoeken ?
Ik ben nl. van plan m'n nieuwe D80 flink te gaan gebruiken.
Alvast bedankt.
Wijnand