Nou graag danRoelof schreef:Je mag wel met mij mee, ik kom langs ZeistAntoinette schreef:Ik wacht even af of ik een bijrijder heb tegen die tijdIk kom van z'n levensdagen niet aan anders
Zie mij maar als een last minute.

Ik ga inderdaad voor de dag en avond, anders kan het niet uit om er vrij voor te vragen.Antoinette schreef:Nou graag danRoelof schreef:Je mag wel met mij mee, ik kom langs ZeistAntoinette schreef:Ik wacht even af of ik een bijrijder heb tegen die tijdIk kom van z'n levensdagen niet aan anders
Zie mij maar als een last minute.
jij gaat voor de hele dag geloof ik hè?
Hartstikke goed en gezellig!ArendOosterlee schreef:Wim, dat vind ik heel aardig!![]()
M'n moeder vind het best, en die zal het er met mn vader over hebben.
Maar mijn vader heeft ook een Nikon, en als hij het niet te druk heeft zal hij ook wel mee willen.![]()
Ik laat het weten.
Gr. Arend.
EDIT: Nou, ik mag hoor.
En ik mag de hele dag!
Alleen weet ik nog niet zeker of mijn vader kan. Als mijn vader mee gaat, rijd ik gewoon met hem mee, Wim.
Gr Arend.
Prima, laat even weten of je wel mee-eet of dat we je ergens treffen..Woudschim schreef:Poeh, dat is al een flinke club. Ik ga kijken of ik ook meekan, wordt dan waarschijnlijk alleen het avondgedeelte.
Ik kan langs Zeist rijden kom zelf uit Wageningen en duik toch de A12 op, dan kan ik ook in Zeist even stoppen.??? Dus zeg het maar via een PB-tjeAntoinette
Ik wacht even af of ik een bijrijder heb tegen die tijd Ik kom van z'n levensdagen niet aan anders Zie mij maar als een last minute.
Ja dat is inclusief koffie/thee, lunch en lekkere borrelwouterboon schreef:Hoi Maureen,
25 euro geen probleem als dat inclusief lunch is. Toppie geregeld. Regelen is leuk he
Gr.,
Wouter
We doen ons best maar zonder jullie gezelschap is er niks aan hoorbert schreef:Maureen,
Van deze kant geen bezwaar voor de leuke dag die jij organiseert
Gr Bert![]()