Prijs 24-70mm f/2.8G ED AF-S NIKKOR
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
En weer geupdate (getriggerd door Tom, dank je!).
Ditmaal is er wel nieuws... De hegemonie van Konijnenberg is doorbroken door maar liefst drie aanbieders! FotoSG breekt vanuit de achterhoede door naar de kopgroep met een significante 75 euro lagere prijs dan de 1525 die er al tijden stond.
Zou de prijsconcurrentie nu eindelijk beginnen voor deze lens?
Ditmaal is er wel nieuws... De hegemonie van Konijnenberg is doorbroken door maar liefst drie aanbieders! FotoSG breekt vanuit de achterhoede door naar de kopgroep met een significante 75 euro lagere prijs dan de 1525 die er al tijden stond.
Zou de prijsconcurrentie nu eindelijk beginnen voor deze lens?
Ik vraag het me af. De levertijden zijn als ik me niet vergis overal nog rampzalig. Ik kan het mis hebben, zóveel onderzoek heb ik er niet naar gedaan.ElRonno schreef: Zou de prijsconcurrentie nu eindelijk beginnen voor deze lens?
Zolang het ding lastig te leveren is en mensen bereid zijn om 4 weken te wachten op dit stukje prachtglas zullen de retailers hun prijzen niet omlaag halen denk ik. Vrees ik.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Anderhalve maand wachten leverde hier in ieder geval een 24-70 opTom schreef:Ik vraag het me af. De levertijden zijn als ik me niet vergis overal nog rampzalig. Ik kan het mis hebben, zóveel onderzoek heb ik er niet naar gedaan.ElRonno schreef: Zou de prijsconcurrentie nu eindelijk beginnen voor deze lens?
Zolang het ding lastig te leveren is en mensen bereid zijn om 4 weken te wachten op dit stukje prachtglas zullen de retailers hun prijzen niet omlaag halen denk ik. Vrees ik.

http://500px.com/EelcoVandeKamp
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Valt wel mee, ik heb 'm nu even weer bijgewerkt.Marten schreef:Ron, zijn er geen ontwikkelingen meer sinds 6 juli?
Een aantal voorheen dure aanbieders is aardig gezakt, maar de laagste prijs is niet gesneuveld. Konijn moet steeds meer aanbieders voor laten gaan en zelfs Kamex komt nu richting de voorhoede.