Probleeem met het kopieren van foto's met D40
Probleeem met het kopieren van foto's met D40
Beste lezers,
Indien ik foto's vanuit de camera - via verkenner -kopieer naar bijvoorrbeeld een Word-document, verschijnt er een lege rechthoek met daarin linksboven een klein rechthoekje met een rood kruis er in. De foto wordt niet weergegeven. Firmware 1.0.
Wie weet daar een oplossing voor ?
Bijvoorbaat dank.
Janphilip van de Polder
Indien ik foto's vanuit de camera - via verkenner -kopieer naar bijvoorrbeeld een Word-document, verschijnt er een lege rechthoek met daarin linksboven een klein rechthoekje met een rood kruis er in. De foto wordt niet weergegeven. Firmware 1.0.
Bijvoorbaat dank.
Janphilip van de Polder
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Jan, ten eerste even voorstellen is wel zo netjes in het daarvoor bestemde onderdeel.
Ten tweede waarom wil je in hemelsnaam van je D40 naar een Word document kopieren???? Kopieer eerst je foto's naar een mapje op je PC en dan kan je in word een afbeelding invoegen via: Invoegen --> Afbeelding --> uit bestand
Ten tweede waarom wil je in hemelsnaam van je D40 naar een Word document kopieren???? Kopieer eerst je foto's naar een mapje op je PC en dan kan je in word een afbeelding invoegen via: Invoegen --> Afbeelding --> uit bestand
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Bovendien wat wil je er dan mee in Word ???? Als je hem wilt afdrukken kan je dit ook gewoon direct vanuit de verkenner.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Probleeem met het kopieren van foto's met D40
Goed, ik zal mij dan eerst voorstellen, ik heet Janphilip van de Polder en heb een D40 en een probleem zoals hierboven beschreven.JP schreef:Beste lezers,
Bijvoorbaat dank.
Janphilip van de Polder
Welnu, de reden o.a. is een collage van gemaakte foto's te realiseren in een worddocument. Het probleem blijft aanwezig, zelfs met het gebruik van invoegen, het aanmaken van een mapje waar de foto's inzitten, etc. etc. De Nikonservice zei mij de foto eerst op het bureaublad te zetten en daarna te plaatsen in een worddocument. Zeer onbevredigend en zonder enkel resultaat.
Dat de foto's in een worddocument groot zijn, is te verhelpen met gewoonweg te minimaliseren (handmatig).
Beste mensen, dank voor jullie medewerking maar het probleem is er nog steeds.
Beste groeten,
Janphilip van de Polder
Het gaat om JPG-bestanden.
Laatst gewijzigd door JP op di jul 08 2008 5:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee het probleem komt bij mij niet voorJP schreef:MennoA,
Ook in Zoetermeer wonende, ook een D40, ook een 18-55 en ook een 55-200 VR. Maar het probleem van het rode kruisje in een lege rechthoek i.p.v. de foto zeker niet !
Zelfs NEF bestanden kan ik zo toevoegen
Misschien is dit een oplossing?
Of dit misschien?U hebt wellicht de weergaveoptie Tijdelijke aanduidingen voor figuren geactiveerd. Wanneer een document figuren bevat, verhoogt u met deze optie de snelheid waarmee u door het document kunt bladeren doordat er slechts omtrekken in plaats van de figuren zelf worden weergegeven. Als u de figuren zelf wilt weergeven, klikt u op Opties in het menu Extra, klikt u op het tabblad Weergave en schakelt u het selectievakje Tijdelijke aanduidingen voor figuren uit.
http://clickxmagazine.zdnet.be/brieven.cfm?id=65488