Achterkant met mijn naam.

Voorkant

Zoals jullie kunnen zien betreft het deze foto:

Deze hele week ben ik bezig geweest met het maken van een lijst voor deze foto zonder de witte rand en de tekst:

De lijst heb ik samen gesteld uit 2x een raamwerk met het binnenste raamwerk wat smaller is zodat er een sponning ontstaat voor het glas en de foto en de achterplaat. Vandaag heb ik de lijst afgelakt in warmwit en heb ik de glasplaat opgehaald. Morgen maak ik hem af dan zal die wel droog zijn en dan kan ik hem eindelijk ophangen. De foto zelf is 175cm lang en 37 cm. hoog. de rand van de lijst is 45 mm. breed.
En hier is het resultaat. Ik vind hem eigenlijk ietsje te laag hangen, ga ik van de week ff fiksen

canvas was 57,- incl. btw en incl. verzendkosten. Opspannen heb ik zelf gedaan, gewoon bij de gamma 2 latten kopen a ca. 2,30 per stuk en wat schroeven.
De foto was 70,- op glanzend fotopapier en die lijst heb ik ook zelf gemaakt van 4 latten en schuren en gronden en lakken. Het glas hiervoor was 38,- incl. btw heb ik zelf opgehaald in maasland.
Beide af laten drukken bij: www.fotosystems.nl
Ik had bij hun al eerder een foto af laten drukken op canvas 50x50 cm was 40,- incl. btw en incl. verzendkosten ook weer excl. opspannen.